Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@19:02:36 GMT

نماینده تبریز: برخی از مردم با قاشق روغن می خرند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۴۶۶۰

نماینده تبریز: برخی از مردم با قاشق روغن می خرند

به گزارش جماران؛ علیرضا منادی، نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی از مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند.

علیرضا منادی در آیین معارفه شهردار تبریز افزود: اغلب مشکلات اجتماعی ریشه اقتصادی دارد به عنوان مثال بر اساس گزارشات دریافتی، هنگام پرداخت ماهانه یارانه‌ها، چند روزی آمار سرقت کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطار به سرمایه داران و متولین توصیه کرد که در این ماه مبارک، سرمایه‌داران و اقشار مرفه تبریز به کمک مردم نیازمند بشتابند .

منادی یادآور شد: تبریز خیلی عقب مانده وباسد دست در دست هم، عقب ماندگی‌های این شهر جبران شود.

مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس نیز در این آیین گفت: آثار تزکیه نفس ماه رمضان باید در ارتقای بهره‌وری و بهبود رفتار سازمانی در ادارات نمایان شود.

وی ادامه داد: ماه رمضان باید بهانه‌ای برای آموزش و تزکیه در سیستم اداری باشد تا در راه خدمت به خلق خدا یک قدم نسبت به گذشته بهتر باشیم

پزشکیان تصریح کرد: اگر نماز و روزه و دعاهای ما در این ماه مبارک، تغییری در اخلاق و رفتارمان ایجاد نکند، طاعات و عبادات، موثر نبوده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا فقر مسعود پزشکیان علیرضا منادی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»

در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر این شورا درباره گیرایی داستان «رستگاری» و استفاده از تکنیک‌های جدید جلوه‌های ویژه برای سریال‌های مناسبتی در ماه رمضان توضیحاتی ارائه داد و گفت: این سریال توانسته مردم را با سلایق مختلف پای تلویزیون بنشاند.

آیت‌الله علی‌اکبر رشاد، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز با تمجید از محتوای سریال «رستگاری» عنوان کرد: صداوسیما ویترین متفاوتی را برای ماه رمضان تدارک دیده بود.

در این جلسه با هدایایی از  کارگردان، بازیگران و عوامل سریال «رستگاری» تقدیر شد.

«رستگاری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مسعود ده‌نمکی ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شد.

در این اثر هنرمندانی همچون محمود پاک نیت، رضا استادی، پویا امینی، مهدی سلوکی، کاوه سماک باشی، حمید رضا هدایتی، رامین راستاد، نیما شاهرخ شاهی، رضا توکلی، حسن اسدی، محمدرضا رهبری، مالک سراج، افشین سنگ چاپ، رامبد شکر آبی، اکبر رحمتی، محمود مقامی، مختار سائقی، نفیسه روشن، سولماز حصاری، پوراندخت مهیمن، شیوا خسرومهر، پرنیا کربلایی، ساقی زینتی، المیرا ربیعی، عاطفه رحمان‌پور، حسنی قبادی، فریبا ترکاشوند، پریا انوری، ژاله درستکار، مونا افخمی، مهرسا فلاحیان، فرخنده فرمانی زاده و افسر ناصری ایفای نقش کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟