Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، این رویداد که "Cyber ​​Rodeo" نام دارد، پس از آن برگزار می‌شود که ایلان ماسک، مدیرعامل میلیاردر این شرکت، هفته جاری بازار را با افشای اینکه ۹ درصد از سهام توییتر را خریداری کرده و به هیات این مدیره پلتفرم رسانه‌های اجتماعی خواهد پیوست، غافلگیر کرد.

انتظار می‌رود در ترکیب با کارخانه جدید برلین، کارخانه آستین ظرفیت تولید سالانه این شرکت را دو برابر کند و به ۲ میلیون دستگاه خودرو برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسلا اعلام کرد همچنین تولید خود را در کارخانه‌های کالیفرنیا و شانگهای گسترش خواهد داد. تسلا گفته است که انتظار دارد سالانه ۵۰ درصد افزایش تحویل در یک دوره چند ساله داشته باشد.

ست گلدشتاین، تحلیلگر مورنینگ استار، گفت: «همیشه احتمال بروز مشکلاتی در این مسیر وجود خواهد داشت.»

او در این رابطه افزود که تسلا در نهایت بر هر مشکلی که چندین سال پیش با تولید مدل ۳ صورت گرفت، غلبه خواهد کرد.

ماسک مراسم افتتاحیه را بزرگ‌ترین جشن روی زمین معرفی کرده است، اما یک مارشال آتش‌نشانی شهرستان تراویس گفت که تسلا به این شهرستان گفته است که حدود ۱۵۰۰۰ مهماندار خواهند داشت.

تسلا در ژانویه اعلام کرد که تحویل مدل Ys ساخت تگزاس مجهز به باتری‌های ۴۶۸۰ داخلی خود را تا پایان ماه مارس آغاز خواهد کرد، اما مشخص نیست که آیا این اتفاق افتاده است یا خیر.

انتظار می‌رود تسلا نسخه‌های با رده پایین‌تر و ارزان‌تر مدل Y خود را در کارخانه تگزاس تولید کند تا از رقابت رو به رشد رقبا جلوگیری کند. اخیرا گواهینامه‌هایی را از آژانس حفاظت از محیط‌ زیست ایالات متحده برای دو نوع جدید مدل Y خود دریافت کرده است؛ یکی با برد رانندگی ۳۹۲ و دیگری با برد ۴۴۹ کیلومتر که این در مقایسه با محدوده رانندگی ۵۳۱ کیلومتری مدل Y فعلی، ضعیف‌تر است.

بیشتر بخوانید:

گزارش فروش تسلا در سه ماهه نخست | ایلان ماسک: سخت بود، اما کار برجسته‌ای کردیم

تسلا تولید وانت‌های سایبرتراک را به دلیل کمبود قطعات به سال آینده در کارخانه به تعویق انداخته است.

بحران اوکراین نیز باعث افزایش هزینه‌های مواد و سوخت شده است که تسلا را مجبور کرد، دوباره قیمت برخی خودروها را روز چهارشنبه افزایش دهد.

کد خبر 668311 برچسب‌ها خودرو - جهانی خودروی برقی ایلان ماسک روسیه اوکراین خودرو شرکت‌ خودروسازی تسلا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو جهانی خودروی برقی ایلان ماسک روسیه اوکراین خودرو شرکت خودروسازی تسلا ایلان ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد

بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور و بزرگترین جکوزی ایران، در مشهد افتتاح شد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در مراسم افتتاح  نیروگاه خورشیدی سقفی کشور  اظهار داشت: این پروژه نماد مشارکت مردم در حل مسائل کشور از جمله مسئله کمبود برق و استفاده از حداقل امکانات است. مثلا پشت بام‌ها فضا‌هایی هستند که کمترین استفاده را از آن‌ها می‌کنیم و به نوعی جزو فضای بلا استفاده مجموعه‌ها محسوب می‌شوند، اما دوستان در مجموعه موج‌های آبی نشان دادند با برنامه ریزی و کار کارشناسی شده می‌توان از همین فضا هم بهترین استفاده‌های در آمدی را داشت.

 نظری ادامه داد : باتوجه به باارزش بودن پروژه و ویژگی‌های آن در چند جهت قابل بررسی است و این درحالی است که اولین مورد بحث فشردگی زمان است و این اتفاق بزرگ و ویژه تنها در 45 روز انجام شده که انصافا قابل تقدیر است. دومین مورد، اما از لحاظ محصولی است که در این پروسه تولید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های این مدلی به کاهش هزینه‌ها و کم کردن بار مصرفی در مدار‌ها کمک شایانی می‌کند.

استاندار خراسان رضوی با اعلام آمادگی که در سطح استان افرادی که برنامه‌های این‌چنینی داشته باشند را حمایت و همراهی می‌کنیم ، اظهارکرد : زمینه‌های لازم برای اجرای این چنین پروژه‌هایی را فراهم خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ این پروژه که با هزینه 500 میلیارد ریال در فاصله تنها 45 روز ساخته شده توانایی تولید 1.2 مگاوات برق را دارد و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار شد با اجرای فاز دوم این پروژه، امکان تولید 2 مگاوات برق توسط این مجموعه فراهم شود.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • لزوم شکل‌گیری دبیرخانه دائمی رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان/ برگزاری ره‌آورد فناورانه
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد