Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@12:43:10 GMT

یک مظنون دیگر پرونده قتل‌های گنبدکاووس بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۴۷۶۵

یک مظنون دیگر پرونده قتل‌های گنبدکاووس بازداشت شد

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان گلستان از بازداشت یک مظنون دیگر در پرونده قتل‌های این هفته گنبدکاووس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی با اشاره به بازداشت یک مظنون دیگر پرونده قتل‌های گنبدکاووس، اظهارداشت: مظنون به قتل امروز در دادسرای گنبدکاووس تفیهم اتهام شد و هم اکنون در بازداشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد قضایی استان افزود: تحقیقات در حال انجام است و  منتظر نتیجه اقدامات قضایی و پلیسی در این پرونده هستیم.

پیگیری ویژه پرونده قتل در گنبدکاووس/ مظنون به قتل بازداشت شدضرغامی در گنبدکاووس: ثبت 2 هزار اثر ناملموس در کشور/ظرفیت‌های موجود کشور برای رفع مشکلات کافی استنخستین گلخانه کشت گیاهان دارویی شمال کشور در گنبدکاووس به بهره‌برداری رسید

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: از زمان بروز این حادثه دستور  یک تیم ویژه ای متشکل از دادستان مرکز استان ، دادستان گنبدکاووس و بازپرس پیگیر روند پرونده هستند.

شامگاه شنبه 13 فروردین  دو نفر در محله چای بویین گنبدکاووس به قتل رسیدند.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرونده قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره بدون اشاره به زمان تشکیل جلسه امنیتی این رژیم اعلام کرد که سناریوهای صدور قرار بازداشت بین‌المللی در مورد نتانیاهو به همراه یوآو گالانت وزیر جنگ و هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک اسرائیل از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری را بررسی کرده است.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه