Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@11:23:30 GMT

ده ایستگاه مترو در کرج دایر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۴۸۰۵

ده ایستگاه مترو در کرج دایر می‌شود

آقای وحیدی گفت: پیمانکار اختلاف هایی با کارفرما دارد که این مسئله، کار را معطل کرده است.

او می گوید: در یکی از ایستگاه های میانه هستیم که این ایستگاه ۹۵ درصد و بقیه ایستگاه ها در مجموع ۴۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت دارند.

وزیر کشور گفت: در کل خط، ۵ کیلومتر نسبتا آماده است که این امر خیلی به مردم و کاهش ترافیک کمک نمی کند بنابراین خط مترو باید در فاصله بیشتری راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: پیمانکار تعدیل هایی را اعمال کرده و درخواست هایی دارد که مقدارش بیش از آن چیزی است که شهرداری به عنوان کارفرما می‌تواند پرداخت کند.

آقای وحیدی گفت: اول این اختلاف ها باید بین کارفرما و پیمانکار حل شود و بعد از این، مسئله تامین مالی است که کمبودهای در این خصوص وجود دارد.

او می گوید: سرمایه گذار فعالی از بخش خصوصی هنوز مراجعه نکرده و شهرداری از دولت انتظار کمک دارد که کمک های ما نیز محدود است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: متروی کرج کمک مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، سخنگوی شهرداری شیراز گفت: طی حادثه در عملیات لوله گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، متاسفانه دو کارگر پیمانکار مربوطه فوت کردند.
رضا جاویدی با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز رخ داده است، افزود: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه ۵ در حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.
او اضافه کرد: با حضور نیرو‌های آتش نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما با وجود عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.
سخنگوی شهرداری افزود: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوط شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز