Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@11:25:36 GMT

دستگیری دومین مظنون به قتل طلبه‌ها در گنبدکاووس

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۴۸۴۰

دستگیری دومین مظنون به قتل طلبه‌ها در گنبدکاووس

آفتاب‌‌نیوز :

دو نفر از طلاب اهل سنت به نام‌های پژمان و خوجه ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه شامگاه شنبه ۱۳ فروردین در محله چای بویین گنبدکاووس به ضرب گلوله به قتل رسیدند. معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس همان زمان با توجه به نتیجه تحقیقات هرگونه شائبه قومی و مذهبی در این ماجرا را رد کرد و گفت احتمالا انگیزه شخصی در این جنایت دخیل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک روز بعد از این واقعه اولین مظنون پرونده بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت. امروز نیز مظنونی دیگر دستگیر شده است.

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مراحل رسیدگی‌به پرونده قتل دو شهروند گنبدی با جدیت در حال انجام است، اظهار کرد: در همان روز‌های ابتدایی یکی از مظنون‌ها دستگیر و در بازداشتگاه به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه دومین مظنون به قتل امروز دستگیر شد، افزود: وی در دادسرای گنبدکاووس تفیهم اتهام شد و هم اکنون در بازداشت است.

این مقام قضایی گفت: تحقیقات در حال انجام است و منتظر نتیجه اقدامات قضایی و پلیسی در این پرونده هستیم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: از زمان بروز این حادثه دستور یک تیم ویژه‌ای متشکل از دادستان مرکز استان، دادستان گنبدکاووس و بازپرس پیگیر روند پرونده هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گنبدکاووس قتل طلبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است