Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرنگار مهر،، سید عزت‌الله ضرغامی شامگاه پنج‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان طالقان اظهار کرد: «اگرچه شهرستان طالقان با توجه به ظرفیت‌های بالقوه نقش مهمی در عرصه‌های مختلف توسعه کشور دارد، اما به دلایلی مورد غفلت واقع شده است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عنوان کرد: «دولت سیزدهم دولت رفع موانع است و پیگیری امور مربوط به حوزه‌های مختلف طالقان با طرح در شورای اداری استان، با عنایت رئیس‌جمهوری پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او با اشاره به حل مشکلات کشور توسط نهادهای بالادستی تاکید کرد: «پیگیری معضلات از سوی وزرا و نمایندگان مجلس در حال انجام است و بخش زیادی از مشکلات در محل با همکاری و همدلی مسئولان و مردم امکان‌پذیر است.

او در ادامه افزود: «بر اساس سیاست دولت، وزارتخانه‌ها به دنبال تفویض اختیارات به مدیران استانی هستند که وزارتخانه ما در این طرح پیشگام شده و بیش از ۲۰ مورد از مباحث ضمن آموزش و طرح توجیهی به سایر مدیران واگذار شده است.
ضرغامی عنوان کرد: «اداره این امور به مسئولان شهرستانی ارجاع داده شده تا ضمن بررسی همه جانبه موانع موجود پیگیری و رفع شود. در این مسیر اجتهاد مدیریتی، همدلی و روح قانون کلید اتحاد محسوب شده و در اجرای تصمیمات از حمایت دولتی برخوردار خواهد بود.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: «رفع معضل حوزه آبریز طالقان، جز با اعمال نظر کارشناسی نهادهای مربوطه، همدلی و همراهی مردم و مسئولان میسر نخواهد بود.»
پس از پایان شورای اداری شهرستان طالقان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و هیئت همراه از مسیر جدید جاده طالقان بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان مشکلاتی از جمله نبود روشنایی و پایگاه‌های امدادی و انتظامی قرار گرفت.

کد خبر 5461698

منبع: مهر

کلیدواژه: سید عزت الله ضرغامی میراث فرهنگی طالقان بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه ماه مبارك رمضان خراسان رضوی مشهد آمار کرونا بازگشایی مدارس گرگان مسافران نوروزی سانحه تصادف سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در نشست مشترک با مسئولان بخش گلباف از توابع کرمان با اشاره به طرح نا تمام آسفالت جاده از محور بم به گلباف و گلباف به شهداد و نهبندان از سال ٨٣ گفت: متأسفانه با وجود اتمام مهلت پیش بینی شده برای اجراء، دو جاده به طول ٢٠ کیلومتر چندین سال معطل مانده و همچنین با آسفالت جاده سختگذر حسن آباد به سیرچ به طول ۶ کیلومتر بسیاری از مشکلات مردم منطقه رفع می‌شود.

 مهدی بخشی افزود: در تکمیل نشدن طرح آسفالت جاده شهداد به نهبندان، قصور و ترک فعل بررسی می‌شود.

شایان ذکر است قرار شد: جلسه‌ای با حضور مسئولان اجرائی استان برای رفع سایر مشکلات مطرح شده از جمله در آستانه تعطیلی قرار گرفتن دانشگاه پیام نور گلباف، تخصیص بخشی از کویر گلباف به شهرستان بم، ضرورت اختصاص یک دستگاه بولدوزر برای پهنه بندی مناطق سیلابی، تأخیر در اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن در گلباف و ... برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان