Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مصطفی سیاسر   در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی گفت:هفته هنر انقلاب که از روز شهادت شهید آوینی از ۲۰ فروردین آغاز می‌شود به مدت یک هفته ویژه برنامه های مختلفی به این مناسبت در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

او گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی پاسداشت فداکاری، ایثارگری رزمندگان در دفاع مقدس، محرومیت زدایی، استکبار ستیزی و مطالبه گری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس حوزه هنری سیستان و بلوچستان گفت: هنر انقلاب، هنری است که هویتش را در بستر دفاع مقدس، پیشرفت، جهاد سازندگی، محرومیت‌زدایی و آبادانی نشان داده است.

او  در رابطه با رویکرد ستاد گفت:تمام تلاش ستاد بر این است که به اولویت‌های زیست‌بوم توجه شود، حوزه هنری تلاش می‌کند که هم نقش ستادی و هم نقش پشتیبانی داشته باشد.

سیاسر گفت: همه روزها باید روز هنر انقلاب باشد هفته هنر نیز شروعی بر این اقدامات ارزشمند است و در این هفته می‌توانیم کارهایی را شروع کنیم که نتایج آن پایدار باشد.

به گفته او  نشست ستاد استانی هنر انقلاب اسلامی با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان و ۲۶ دستگاه عضو این ستاد روز گذشته برگزار شد.

رییس حوزه هنری سیستان و بلوچستان گفت: تا زمانی که گفت‌وگو میان مسوولان این استان و هنرمندان انجام نشود بسیاری از مشکلات پا برجاست و باید این گفت‌وگو برای کاهش مشلات انجام شود.

او گفت: تا زمانی که هنر در سیستان و بلوچستان جایگاه خودش را پیدا نکند این استان نیز جایگاه خود را در توسعه همه جانبه نخواهد یافت.

سیاسر  گفت: هنر زیرساخت تمام امور اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است بنابراین مسوولان باید نگاهی ویژه به حوزه هنر داشته باشند.

او گفت: در نظام بودجه ریزی سیستان و بلوچستان باید به حوزه هنری انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای شود تا این حوزه بتواند بسیاری از کارهای هنری و فرهنگی را در این استان بدون هیچ مشکلی به سرانجام برساند.

رییس حوزه هنری سیستان و بلوچستان گفت: حوزه هنری به تمام مسائل نگاهی آسیب شناسانه دارد و این نوع نگاه به مدیران دستگاه‌های اجرایی کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

او گفت: سیستم مدیریتی در سیستان و بلوچستان باید نسبت به حوزه هنری نگاه ویژه‌تری داشته باشد.

سیاسر، نشست استاندار با هنرمندان، اکران فیلم موقعیت مهدی ویژه دانش آموزان متوسطه دوم در زاهدان، رونمایی و اجرای تئاتر مردمان مرد در زابل، برگزاری نمایشگاه ربنا و تقدیر از هنرمندان، نشست هم اندیشی هنرمندان با مداحان، برگزاری نمایشگاه کتب شهید آوینی در کتابخانه‌های استان، راه‌اندازی گروه مطالعاتی کتب شهید آوینی، تولید پادکست معرفی چند کتاب شاخص شهید آوینی و مراسم بزرگداشت هنر اسلامی را از جمله ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

او برگزاری اختتامیه جشنواره هنری زیست بوم، رونمایی از تصاویر گرافیکی شهدای شاخص استان، نصب سردیس اساتید برجسته هنر استان، برگزاری نمایشگاه پرتره، نامگذاری میدانی در مرکز استان به نام شهید آوینی و نصب این سردیس این شهید والامقام، دیدار با خانواده شهدای هنرمند، بزرگداشت شهدای هنرمند، اکران فیلم مصلحت و اکران فیلم موقعیت مهدی در محلات حاشیه، رونمایی از کتاب بلند بالا، برپایی نمایشگاه پوستر هفته وحدت و مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته هنر انقلاب ذکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه هنری رهبر معظم انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان وکارگزاران حج تا ساعاتی دیگر با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

کد خبر 6097858 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • ۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود
  • بازدید استاندار گیلان از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • مسوولان وکارگزاران حج تا ساعاتی دیگر با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود