Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه گل‌گهر سیرجان در واکنش به حکم امروز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بیانیه‌ای صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه گل‌گهر بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«باشگاه گل‌گهر تنها باشگاه ایران است که ارکان محترم انضباطی فدراسیون فوتبال ایران برای نشان دادن قاطعیت خود تیغ بران نصیبش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا آن حکم عجیب و ناعادلانه نیاز به یک تکمله هم داشت. امین قاسمی‌نژاد برای اعتراض به تضییع حق آشکار تیم خود توسط داور بازی در راهروی ورزشگاه اخراج و طبیعتاً یک جلسه هم محروم شد، اما اکنون مشخص نیست در گزارش داوران و ناظر بازی چه مطلبی اعمال شده که یک جلسه محرومیت قطعی هم برای او در نظر گرفته شده است. نکته جالب اینکه برای افراد ناقض مقررات مسابقه که حداقل جزای آنها سه جلسه محرومیت قطعی است هیچ جریمه‌ای لحاظ نشده است. در واقع مظلوم ماجرا تنبیه هم می‌شود.

دیگر حتی صدای‌مان برای فریاد عدالتخواهی گرفته است. چه بگوییم؟ فصل گذشته، سوای همه اشتباهات سهوی دیگر داوران علیه گل‌گهر، 13 پنالتی به ضرر گل‌گهر گرفته شد که به گفته کارشناسان 10 پنالتی اشتباه بود. آیا کسی با خطاکاران برخورد کرد یا باز هم بازی‌های مهمتری را سوت زدند؟

در تمام بازی‌های نیم‌فصل دوم که گل‌گهر امتیاز از دست داده داور مسابقه بیشترین نقش را داشته است و در پنج هفته 9 امتیاز از بین رفته است. گویا نجابت باشگاه گل‌گهر باعث سوءتفاهم شده و این تصور به وجود آمده است که می‌توان این تیم را خُرد کرد.

از ابتدای این فصل بسیاری از تیم‌ها با وجود عدم ارائه مدارک و مجوزهای لازم بازیکن خارجی جذب کرده‌اند یا با وجود بدهی قطعی و حکم قضایی در پنجره نیم‌فصل اقدام به خرید بازیکن خارجی و داخلی کردند. چطور در این اوقات قانون خم و حتی محو شد؟

گل‌گهر تنها وظیفه دارد در ورزش سرمایه‌گذاری کند و آن را توسعه دهد تا دیگران بهره ببرند؟ خیر؛ این بازی این‌گونه تمام نمی‌شود. ما تا انتها خواهیم جنگید و هیچ‌گاه برای نتیجه گرفتن سراغ طریقه ناصواب نخواهیم رفت. یقین داشته باشید در این تنهایی قوی‌تر می‌شویم. همانطور که به اشتباهات سهوی داوران غلبه کردیم به احکام سهوی هم غلبه خواهیم کرد.

صدای ما گرفته اما نفس ما نگرفته است».

اعلام آرای انضباطی دیدار استقلال - گل‌گهر/ محرومیت قاسمی‌نژاد و یک جلسه تعلیقی برای مجیدی

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فوتبال تیم فوتبال گل گهر سیرجان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فوتبال تیم فوتبال گل گهر سیرجان باشگاه گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل

به گزارش همشهری آنلاین، پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدارهای حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

کد خبر 847447 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • شمسایی در جلسه فنی قبل از بازی با ازبکستان
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • ای وای از عشق ؛ عرفان طهماسبی
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • فیلم| فریاد‌های این زن به خاطر ۴۰۰ هزار تومان، مشهد را لرزاند