Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان کامرانی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان  روز پنجشنبه در دیدار با معتمدان، بزرگان و مسوولان محلی بخش فین گفت: فین به عنوان یک باغ شهر ظرفیت‌های بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است.

وی گفت: کشاورزی بخش فین شاخص مهمی است که سرمایه گذاری بر روی آن می تواند این بخش را متحول کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: بازسازی و توسعه نخیلات فین برای رونق اقتصادی آن موضوع مهمی که نیازمند پیگیری است.

کامرانی با اشاره به ظرفیت های معدنی فین نیز، گفت: بخش فین ظرفیت‌های مناسبی در بخش معادن دارد که سرمایه گذاری در این بخش در کنار بخش کشاورزی زمینه افزایش اشتغال و تولید را مهیا می کند.

وی گفت: معادن فعال در بخش فین ضروری است از محل مسوولیت های اجتماعی به توسعه این بخش با تقویت زیرساخت ها در بخش های مختلف کمک کنند و این مهم مطالبه مردم است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری فین و دهیاری های بخش برای سرعت بخشیدن به توسعه شهر و روستاها امری ضروری است.

کامرانی با اشاره به درخواست های مردم فین در بخش های مختلف، گفت: مطالبه های مردم فین در زمینه ارتقای بخش به شهرستان، بهبود شاخص های بهداشتی و درمانی، رفع مشکلات اراضی مردم با منابع طبیعی، توسعه نخیلات، مشکلات آب شرب و مسوولیت اجتماعی معادن پیگیری و دنبال می شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان،گفت: برای سرعت بخشی در رفع مشکلات مردم بخش فین به زودی بازدید میدانی از این بخش در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فین هرمزگان امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان سرپرست معاونت سیاسی بخش فین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری

استاندار لرستان رسانه‌های این استان را به ایجاد وحدت و افزایش امنیت سرمایه‌گذاری دعوت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، شامگاه چهارشنبه، در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای بر بلندای حضور، اظهار داشت: ایجاد وحدت یکی از مؤلفه‌های توسعه در لرستان است.

وی با درخواست از رسانه‌های لرستان برای دعوت مردم و شخصیت‌های سیاسی به وحدت، اضافه کرد: تقویت وحدت در این استان باید رویکرد خبرنگاران باشد.

رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان

استاندار لرستان تأکید کرد: سرمایه‌گذاران در صورت وجود وحدت به سرمایه‌گذاری در این استان ترغیب می‌شوند و امنیت سرمایه‌گذاری در لرستان نیز افزایش می‌یابد.

شفقت با بیان اینکه ایجاد وحدت برای افزایش نظارت‌ها مؤثر است، خاطرنشان کرد: نظارت برخلاف تفرقه‌افکنی است و برای رشد و تعالی اثرگذار است.

وی بیان کرد: رویکرد نظارتی بر مبنای هدایت، راهبری، کمک و مشاوره است و اصحاب رسانه می‌توانند مردم را به مشارکت برای ایجاد دعوت کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه مهربانی مردم این استان مشقت را برای «شفقت» آسان می‌کند، اعلام کرد: من به مهربانی مردم اطمینان دارم و مأموریت ما پیشرفت و توسعه همه‌جانبه در لرستان است.

شفقت با اشاره به تصویب روز لرستان در اول خرداد ماه، گفت: روز عملیات حاج عمران و 300 شهید این عملیات به‌نام این روز تصویب شده‌ است.

وی دربارۀ مطالبات رسانه‌ها برای اجرای قانون م.‌الف، اضافه کرد: این موضوع در شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان مطرح می‌شود تا خبرنگاران از مزایای آگهی‌های دولتی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 644/

دیگر خبرها

  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین نامه دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد