Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@17:44:22 GMT

گزارش زنده؛ پاختاکور یک- سپاهان ۳

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۵۷۵۷

گزارش زنده؛ پاختاکور یک- سپاهان ۳

تیم فوتبال سپاهان در اولین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ به مصاف پاختاکور ازبکستان رفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نخست گروه D لیگ قهرمانان آسیا، امشب_هجدهم فروردین‌ماه_ از ساعت ۲۱:۴۵ تیم‌های پاختاکور ازبکستان و سپاهان ایران در ورزشگاه ملک عبدالله به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته نخست گروه D لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲

دیدار تیم‌های پاختاکور ازبکستان و سپاهان ایران

ورزشگاه: ملک عبدالله (بریده، عربستان)

تماشاگر: کمتر از ۵۰۰ نفر

گل‌ها: دراگان چران (دقیقه ۲۸) برای پاختاکور- شهریار مغانلو (دقایق ۴۹ و ۵۵) برای سپاهان

اخطار: کامن هادژیف (دقیقه ۶۴) از پاختاکور- شهریار مغانلو (دقیقه ۲۴)، سروش رفیعی (دقیقه ۳۳)، محمد کریمی (دقیقه ۳۴) از سپاهان

پاختاکور: الدوربک سویونوف، اولکسی لارین، کامن هادژیف، خوجی اکبر علی جونوف، فرخ سایفیف، عزیزبک تورگونبوئف، هوجیمات ارکینوف، دراگان چران، ایکرومجون علیبائف (۶۵- سردور رشیدوف)، اودیلجون خامروبکوف و سردور سابیرخوجائف

سرمربی: ووینسکی اسلاوچه

سپاهان: رشید مظاهری، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

سرمربی: محرم نویدکیا

داور: ادهم محمد مخادمه (اردن)

شرح بازی:

دیدار دو تیم پاختاکور و سپاهان در نیمه نخست با مالکیت سپاهان بر توپ و میدان در دقایق ابتدایی همراه بود و این سپاهان بود که میل بیشتری برای رسیدن به گل نشان می‌داد. شاگردان نویدکیا چند موقعیت خوب گلزنی خصوصاً روی یک ضربه کرنر به دست آوردند اما به گل نرسیدند. با وجود برتری سپاهان اما این پاختاکور بود که روی تک موقعیت خود در نیم ساعت ابتدایی بازی توسط چران به گل رسید. لحظات پس از گل پاختاکور، سپاهان نامنظم بازی می‌کرد و پتانسیل دریافت گل دوم را هم داشت اما رفته رفته بر بازی مسلط شد و در دقایق پایانی نیمه نخست موقعیت عالی گلزنی این تیم توسط حسینی از دست رفت تا این تیم بازنده راهی رختکن شود.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۲۸- پاختاکور) - ارسال زمینی تیز رو به بیرون علی جونوف از سمت راست در محوطه جریمه سپاهان با پاس دیدنی ارکینوف به چران رسید تا او در موقعیتی عالی با ضربه‌ای دقیق دروازه سپاهان را باز کند.

۱-۱ (دقیقه ۴۹- سپاهان) - کرنر ارسالی احمدزاده از سمت چپ در نزدیکی تیر نخست با ضربه پای چپ مغانلو همراه شد تا توپ به تور دروازه پاختاکور بچسبد.

۲-۱ (دقیقه ۵۵- سپاهان) - ارسال نرم احمدزاده به پشت مدافعان پاختاکور با ضربه سر نژادمهدی در دهانه دروازه برای مغانلو مهیا شد تا با ضربه او گل دوم سپاهان هم چند دقیقه بعد از گل اول به ثمر برسد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۱- حرکت ترکیبی بازیکنان سپاهان در پشت محوطه جریمه پاختاکور در نهایت با شوت پای چپ احمدزاده همراه شد که توپ از کنار دروازه پاختاکور به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴- کرنر ارسالی سروش رفیعی از سمت راست در محوطه جریمه پاختاکور با ضربه سر خطرناک گولسیانی همراه شد اما این دروازه بان پاختاکور بود که با جایگیری مناسب توپ را از نزدیکی خط دروازه دفع کرد.

دقیقه ۳۱- شوت پای چپ احمدزاده از کنج محوطه جریمه پاختاکور، فضای بالای دروازه این تیم را شکافت.

دقیقه ۳۷- شوت محکم و خطرناک تورگونبوئف با پای چپ از پشت محوطه جریمه سپاهان با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴- روی اشتباه مدافع پاختاکور و پاس در عمق مغانلو، حسینی در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما کنترل بد و ضربه ضعیف او با واکنش دروازه بان پاختاکور همراه شد تا بهترین موقعیت سپاهان برای تساوی از دست برود.

اتفاق ویژه:

بهترین بازیکن:

کد خبر 566754

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان پاختاکور ازبکستان لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2022 ورزش ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق محوطه جریمه همراه شد پای چپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌ها در هفته سی و پنجم لیگ برتر مهمان استون ویلا بودند. نیمه اول با برتری ۲-۰ شاگردان اونای امری به پایان رسید اما در ۴۵ دقیقه دوم چلسی به بازی برگشت و هر دو گل را جبران کرد.

ویدئو: 331248

بازی با حملات استون ویلا آغاز شد. در دقیقه ۴ روی پای مک‌گین به مقابل دروازه، توپ به پای کوکوریا خورد و وارد دروازه چلسی شد.

در ادامه بازی گره خورد و دو تیم نمی‌توانستند به دروازه یکدیگر نزدیک شوند. در دقیقه ۱۹ چلسی توسط جکسون به گل رسید اما داور آن را به دلیل آفساید رد کرد.

در نیمه‌ای که بدون موقعیت در جریان بود، جکسون در ادامه یک بار دیگر هم فرصت باز کردن دروازه حریف را داشت اما ضربه سر او در دقیقه ۳۴ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد ضربه خطرناک واتکینز را پتروویچ به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه ۴۲ مورگان راجرز با شوتی زیبا به گوشه دروازه پتروویچ، گل دوم را به ثمر رساند تا دو تیم با نتیجه ۲-۰ به رختکن بروند.

بازی در نیمه دوم هم پایاپای و بدون موقعیت در میانه میدان دنبال شد. بالاخره در دقیقه ۶۲ قفل دروازه استون ویلا باز شد. در شلوغی محوطه جریمه و روی اشتباه داگلاس لوییز، مدوئکه در مقابل دروازه با یک ضربه زیبا به گوشه سمت چپ، اختلاف را به یک گل رساند.

در دقیقه ۷۳ لئون بیلی در سمت چپ محوطه جریمه چلسی به توپ رسید اما ضربه او را پتروویچ به خوبی دفع کرد.

در دقیقه ۸۱ بالاخره بازی به تساوی رسید. شوت فوق‌العاده کانر گالاگر از پشت محوطه به کنج دروازه استون ویلا رفت و بازی ۲-۲ شد.

در حدود ۱۰ دقیقه پایانی دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی نتیجه بازی تغییر نکرد. در وقت‌های اضافه چلسی توسط دیساسی به گل سوم رسید اما گل به دلیل خطای بادیاشیل که پاس گل را داده بود، رد شد.

با تساوی امشب، استون ویلا در رتبه چهارم به امتیاز ۶۷ رسید و چلسی هم با این یک امتیاز ۴۸ امتیازی شد و در رتبه نهم جدول جای گرفت.

دیگر خبرها

  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب