Web Analytics Made Easy - Statcounter

 وزرای خارجه آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه ادعا می‌کنند برای سناریوهای دیگر در مورد ایران، در صورت لزوم آماده هستند. 

به گزارش خبرگزاری فارس، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا بامداد پنجشنبه در دیدار با «لیز تراس» وزیر خارجه انگلیس، «ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه و «آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان درباره مسائل مختلفی از جمله ایران و اوکراین گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه آمریکا با اعلام این خبر، گفت: «بلینکن و همتایانش در تروئیکای اروپایی، آمادگی خود را برای سناریوهای دیگر در مورد ایران، در صورت لزوم اعلام کردند».

در این بیانیه آمده است: «بلینکن و وزرای خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان توافق کردند که راه حل دیپلماتیک بهترین نتیجه برای مذاکرات هسته‌ای ایران است».

بر این اساس، وزرای خارجه چهار کشور مذکور همچنین در مورد تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح اتمی گفتگو کرد.

وزارت خارجه آمریکا همچنین خبر داد که بلینکن در دیدار با تراس، لودریان و بائربوک، اقدامات روسیه در اوکراین را محکوم کرد و خواستار پاسخگویی شد.

وی با وزرای خارجه فرانسه، آلمان، ایتالیا و بریتانیا درباره کمک به اوکراین و راه‌های منزوی کردن روسیه در سطح بین‌المللی گفتگو کرد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در راستای سیاست‌های واشنگتن برای حمایت از تل آویو اعلام کرد که فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا درحالیکه این کشور از هیچ اقدامی برای شرکت در جنایات رژیم صهیونیستی در غزه دریغ نکرده، گفت که روز چهارشنبه فهرستی از کارهایی که هنوز باید برای اسرائیل انجام شود را تهیه می‌کند.

وی در ادامه افزود: آمریکا متمرکز بر دستیابی به یک توافق آتش بس و آوردن اسرا به خانه است، هیچ بهانه یا تاخیر دیگری نباید باشد زمان برای اقدام حماس الان است.

بلینکن همچنین گفت که کار بیشتری باید برای مردم غزه انجام شود و اولین محموله‌های کمک مستقیم از اردن به گذرگاه بیت حانون روز سه‌شنبه حرکت می‌کند.

وزیر خارجه آمریکا همچنین در مورد ساخت یک اسکله موقت توسط ایالات متحده برای کمک رسانی به غزه مدعی شد که تا هفته آینده این اسکله آماده می‌شود.

اهداف شوم آمریکا از ساخت بندر در غزه/ به نام فلسطین و به کام صهیونیست‌ها

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلینکن: مصر پیشنهاد قوی برای آتش‌بس در غزه ارائه کرد
  • «بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد
  • بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود