Web Analytics Made Easy - Statcounter

در میان تصاویر غم انگیز اجساد در بوچا، حومه کی یف پایتخت اوکراین که در آن نیروهای ارتش روسیه متهم به انجام جنایات علیه شهروندان اوکراینی هستند، عکس دست زنی با ناخن‌های لاک‌زده و طرحی از قلب بر روی یکی از ناخن‌ها جزو پربازدیدترین عکس‌های این حادثه وحشتناک بوده است.

 پس از گذشت چند روز آناستازیا سوباچوا، یک آرایشگر از شهر گوستومل از روی دست مانیکور شده با لاک ناخن قرمز و سفید این زن را تشخیص داده که بارها در طول کلاس‌های آرایشش دیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم سوباچوا روز چهارشنبه در یک تماس تلفنی از شهر کروپیونیتسکی که همراه با خانواده اش به آنجا گریخته بود، گفت: وقتی آن را دیدم، قلبم شکست. خانم سوباچوا که به مدت پنج سال در بوچا آرایشگر بوده است، گفت که زنان زیادی را در آنجا می‌شناسد، زیرا بسیاری از آن‌ها را آرایش کرده است.

ایرینا فیلکینا، ۵۲ ساله، اپراتور یک کارخانه صنعتی، در ماه فوریه با خانم سوباچوا تماس گرفته بود تا در مورد کلاس‌های آرایش پرس و جو کند. این آرایشگر یادآور شد: او آرزو داشت محبوب شود و تعداد فالوورهای اینستاگرامش را افزایش دهد. وی گفت که برای این کار، خانم فیلکینا از او کمک می‌خواهد که زیبا و شیک باشد.

خانم سوباچوا به یاد می‌آورد که خانم فیلکینا به او گفته بود: بالاخره مهمترین چیز را فهمیدم: شما باید خود را دوست داشته باشید و برای خود زندگی کنید. در نهایت من آنطور که می‌خواهم زندگی خواهم کرد.

اما جنگ به این رویاها پایان داد. دختر فیلکینا، که پس از شروع جنگ از بوچا گریخته بود، گفت که در ۶ مارس متوجه شده بود که مادرش روز قبل در حالی که با دوچرخه از محل کار خود باز می‌گشت هدف گلوله قرار گرفته است. با این حال، برای حدود یک ماه، دختر کمی امیدوار بود که ممکن است هنوز زنده باشد.

وی گفت: می‌دانم که امکان‌پذیر نیست، زیرا یک ماه بود که با او در تماس نبوده است. اما یک کودک همیشه منتظر مادرش خواهد بود. او گفت: حتی اگر مانیکور هم نبود، می‌دانستم که مادرم است. این دختر گفته که هنوز به دنبال جسد مادرش است تا آن را دفن کند.

4747

کد خبر 1619612

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اوکراین حمله روسیه به اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 

سرهنگ سعید راستی اظهار کرد: چند روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی راکب موتورسیکلتی که به دیوار یک مرکز تجاری تیر اندازی کرده بود دریافت کردند و شناسایی هویت متهم و دستگیری آن را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی چهره متهم شناسایی شد ادامه داد: با تطبیق چهره متهم با متهمان سابقه دار هویت متهم که یکی از افراد اراذل و اوباش سابقه دار بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: طی اقدامات انجام شده مخفیگاه متهم در محدوده محله بی سیم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی مشترک با همکاری نیرو یگان ویژه نوپو دستگیر شد و متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • شناسایی صفحات جعلی توسط احراز هویت + فیلم
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • قطب‌الدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد
  • هویت دو شهید البرزی شناسایی شد
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس