Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فولاد اعتقاد دارد که تیمش لایق پیروزی بود.

جواد نکونام بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

تیم ما می‌توانست بازی را ببرد و اگر با اختلاف دو یا سه گل‌ می‌بردیم نتیجه عادلانه ای رقم خورده بود.

به گزارش طرفداری؛ وی بیان کرد:

ما توانستیم تیم خوب، پرمهره و بازیکنان تاپ الغرافه را کنترل کنیم و آنها را مجبور کردیم که تنها دفاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌دانستیم حریف علاوه بر اینکه دفاع می‌کند در ضدحمله و ضربات ایستگاهی نیز به دلیل بازیکنانی که دارد می‌تواند خطرناک باشد، اما توانستیم آنها را به خوبی کنترل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت:

ما در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت هم توانستیم به فرصت‌های خوبی دست پیدا کنیم، اما امروز واقعاً بدشانس بودیم و دو امتیاز را با بدشانسی از دست دادیم.

وی افزود:

سرمربی الغرافه از فوتبال ایران شناخت دارد و مربی صاحب سبکی است و قطعاً از دوستانش در ایران برای شناخت تیم ما کمک گرفته است. اما تیم ما نشان داد که می‌تواند هر تیمی را تحت فشار قرار دهد و نشان دادیم اگر بدشانسی نیاوریم می‌توانیم به موفقیت برسیم. امروز شانس به ما کمک نکرد و در ضربات آخر دقت نداشتیم و همین باعث شد به یک امتیاز برسیم. از اینکه موقعیت‌ها را گل نکردیم ناراضی هستم، اما از عملکرد بازیکنانم و دوندگی‌شان در این هوای گرم و با رطوبت رضایت دارم.

نکونام بیان کرد:

هدف و برنامه ما کاملاً مشخص است. در این بازی سعی کردیم به گل برسیم. شش بازی داریم و نیاز است که در تمام بازی‌ها تمرکز داشته باشیم. بازی با الغرافه تمام و برای ما تجربه شد. تمام برنامه و فکر ما روی بازی آینده است، زیرا تیم‌مان عملکرد خوبی داشت و فکر می‌کنم همه تیم ما را برای این بازی خوب تحسین می‌کنند.

وی عنوان کرد:

مقابل تیمی که در زمین خود با 11 نفر دفاع می‌کند،  بازی کردیم و اینکه بتوانیم در کل بازی موقعیت ایجاد کنیم، سخت است، ولی توانستیم هم حریف را با ستاره‌هایش کنترل کنیم و هم موقعیت ایجاد کردیم، ضمن این که آنها را محبور کردیم که فقط دفاع کنند. الغرافه خط حمله بسیار خطرناکی دارد و گلر ما در این بازی علاوه بر اینکه یک بار هم توپ هم در چارچوب نگرفت، تیم‌مان موفق شد موقعیت‌های خیلی خوبی خلق کند. نگاه ما به آینده و بازی بعد است.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس اعتراض سپاهان به صدا و سیما: نگاه تبعیض آمیز پذیرش ملی ندارد گل‌محمدی پس از شرکت در جلسه کمیته انضباطی؛ حرفی ندارم! منچستریونایتد به دنبال جذب هری کین و دکلان رایس کاسیاس: کریم بنزما مثل مرد عنکبوتی است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال

تمرین امروز استقلال با دعوت جواد نکونام از یک مهمان ویژه حال و هوای متفاوتی داشت.

به گزارش خبرورزشی، رسول مولایی، هوادار معلول استقلال که تصویر او پس از دیدار مقابل شمس آذر در فضای مجازی وایرال شده بود،  امروز به دعوت جواد نکونام به همراه دختر خود در کمپ حجازی حاضر شد و دقایقی را با اعضای این تیم به گفت‌وگو پرداخت.

نکونام به نشانه قدردانی و به عنوان پیراهن یادگاری یک پیراهن استقلال را به مولایی هدیه داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جدایی جواد نکونام از استقلال قطعی شد حمله نکونام به معاون باشگاه استقلال؛ ایشان بی خود می کند که بخواهد جواب من را بدهد!

دیگر خبرها

  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال