Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@20:11:27 GMT

تدبیر نویدکیا برای شکست پاختاکور چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۶۱۹۶

تدبیر نویدکیا برای شکست پاختاکور چه بود؟

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: یک نیمه اول فوق العاده بد داشتیم و از نظر نظم تاکتیکی خیلی بد بازی کردیم.

به گزارش مشرق، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از پیروزی ۳ بر یک مقابل پاختاکور اظهار داشت: درست تیم من برده ولی دلم می خواهد واقعیت های فوتبال را بگویم. یک نیمه اول فوق العاده بد داشتیم. از نظر نظم تاکتیکی خیلی بد بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک های ما خیلی به مدافعین نزدیک بودند. فضاهای خیلی زیادی از دست دادیم و برای تیمی مثل سپاهان اصلا خوب نبود.

وی افزود: در نیمه دوم برعکس نیمه اول،  بچه های ما فوتبال فوق العاده عالی را به نمایش گذاشتند. موقعیت‌های خیلی زیادی به دست آوردند و حتی می توانستیم بهتر ازا ین بازی کنیم اما نباید از واقعیت بگذریم که آن ها هم موقعیت‌های خوبی داشتند که ممکن بود کار ما را مشکل کند.

سرمربی سپاهان گفت: روی هم رفته باید مشکلاتی که در نیمه اول داشتیم را حل کنیم تا در بازی‌های بعدی بهتر باشیم ولی از بازیکنان به خاطر زحماتی که کشیدند خیلی ممنون هستم.

وی با اشاره به مشکلات سپاهان در روزهای اول اقامت در عربستان عنوان کرد: یکی دو روز اول اینجا مشکلاتی جزئی داشتیم ولی دوست داشتم از مسئولان برگزار کننده مخصوصا باشگاه التعاون تشکر کنم که تمام تلاششان را کردند مختصر مشکلات ما را به نحو احسن حل کنند. از آن‌ها خیلی ممنون هستم که شرایط خوبی برای ما فراهم کردند.

نویدکیا در خصوص اینکه چه اتفاقی افتاد سپاهان در نیمه دوم توانست برگردد، گفت: در نیمه اول دیدیم خیلی از لحاظ نظم و تاکتیکی اشتباه می‌کنیم. باید این واقعیت را قبول کنیم که بعضی اوقات مخصوصا در بازی‌های اول ممکن است این اتفاقات برای تیم بیفتد. درست است که به قول حسینی مالکیت توپ داشتیم ولی مالکیتی که نتوانیم به یک سوم دفاعی حریف برسیم، به هیچ دردی نمی خورد.

وی تصریح کرد: به خاطر همین بر اساس صحبت‌هایی که داشتیم در نیمه دوم سعی کردیم هافبک‌ها را طوری قرار بدهیم که از فضاهای چپ و راست هافبک هایشان استفاده و بیشتر در مسائل هجومی شرکت کنیم. فکر می‌کنم موفق هم شدیم. روی ضربات ایستگاهی هم خوب کار کرده بودیم. چون روی برنامه‌ای که داشتیم و فیلم هایی که از حریف دیده بودیم، مقداری روی ضربات ایستگاهی مشکل داشتند. سعی کردیم از آنها استفاده کنیم که فکر می‌کنم بچه‌ها این کار را خیلی خوب انجام دادند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت لیگ قهرمانان آسیا محرم نویدکیا پاختاکور سپاهان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری خارج از خانه و مهم مقابل خیرونا متحمل شکست ۴-۲ شد. این نتیجه به معنای قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بود و سفیدپوشان پس از پیروزی ۳-۰ برابر کادیز و باخت امشب بارسا، قهرمان لالیگا شدند.

در این بازی ابتدا بارسلونا با گل آندریاس کریستنسن به برتری رسید اما ثانیه‌هایی بعد آرتم دووبیک بازی را مساوی کرد. با اینکه روبرت لواندوفسکی در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دوباره بازی را به برتری رساند، اما در نیمه دوم خیرونا با زدن سه گل به پیروزی ۴-۲ رسید.

سرخی روبرتو که نزدیک به تمدید قراردادش با بارسلوناست، ۷۹ دقیقه در این بازی حضور داشت و عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت. او پس از بازی درباره شکست امشب گفت:«تیم خوب بازی می‌کرد تا اینکه نتیجه ۲-۲ شد. من عصبانی هستم چون آن گل روی اشتباه من بود. مسئول شکست من هستم. از همه عذرخواهی می‌کنم.»

او سپس درباره احتمال نایب قهرمانی در پایان فصل گفت:«متاسفانه دیگر دست خودمان نیست. فقط باید همه بازی‌هایمان را ببریم و منتظر باشیم که خیرونا امتیاز از دست دهد.»

ستاره اسپانیایی بارسا در پاسخ به سوالی درباره عملکرد کلی تیم در بازی امشب هم گفت:«ما مستحق باخت نبودیم. ما بازی را کنترل کرده بودیم، توپ را در اختیار داشتیم. اما پس از مساوی شدن بازی اعتمادبه‌نفس آنها بیشتر شد و ما نابود شدیم.»

دیگر خبرها

  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • مدعیان پیروز شدند
  • دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!