Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@23:47:32 GMT

مورینیو: همچنان معتقدم رم شانس بیشتری برای صعود دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۶۲۲۷

ژوزه مورینیو با وجود شکست مقابل بوده گلیمت، همچنان به بازیکنانش اعتماد دارد و شانس زیادی برای جبران این باخت قائل شکست

مورینیو بابت مصدومیت جانلوکا مانچینی نگران است و از بازی روی چمن مصنوعی رضایت ندارد.

طرفداری | بازی‌های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا امشب برگزار شدند. آ اس رم که برای تقابل مجدد با بوده گلیمت راهی نروژ شده بود، یک شکست دور از انتظار دیگر را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو پس از باخت ۲-۱ تیمش در برابر بوده گلیمت، مصاحبه‌ای با اسکای ایتالیا داشت و راجع به اتفاقات این دیدار صحبت کرد:

دو گل حریف از یک ضربه ایستگاهی و تغییر جهت یک شوت به دست آمد. ما در این فصل گل‌های زیادی را از ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده‌ایم. گل زدن به کمک ضربه‌های ایستگاهی خوب است، اما دریافت گل از این طریق خوب نیست. گل اول حریف مضحک بود. 

 صادقانه بگویم، موضوعی که بیشتر از هر چیز دیگر باعث نگرانی من شد، مصدومیت جانلوکا مانچینی بود. نگران‌کننده است. دلیل مصدومیت او بازی روی چمن پلاستیکی بود. 

امشب ۲-۱ باختیم اما بازی برگشت را در المپیکو و با حضور هوادارانمان انجام خواهیم داد. مشکلی ندارم که بگویم ما هنوز شانس بیشتری برای صعود به مرحله نیمه نهایی داریم. به بازیکنانم اعتماد کامل دارم. قطعا بوده گلیمت رقیب سرسختی است اما امیدوارم برای بازی برگشت داور و کمک داور خوبی داشته باشیم. وقتی در مرحله گروهی میزبان آن‌ها بودیم، داور دو پنالتی واضح به سود ما را ندید. امشب هم نیمه اول بازی در حالی به پایان رسید که کمک داور یک پرتاب اوت را آفساید گرفت و این نشان‌دهنده سطح داوری بود. 

با وجود گلزنی در دیدار امشب، انتظار مورینیو از لورنزو پلگرینی بیشتر است:

او نیاز به ثبت گل‌های بیشتری دارد. اگر کیفیت فردی بازیکن را در نظر بگیریم، او باید گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس اعتراض سپاهان به صدا و سیما: نگاه تبعیض آمیز پذیرش ملی ندارد گل‌محمدی پس از شرکت در جلسه کمیته انضباطی؛ حرفی ندارم! منچستریونایتد به دنبال جذب هری کین و دکلان رایس کاسیاس: کریم بنزما مثل مرد عنکبوتی است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بوده گلیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوئل نویر: از رئال مادرید نمی‌ترسم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه‌شب در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مهمان رئال مادرید است. مانوئل نویر که یکی از آماده‌ترین بازیکنان بایرن است و خودش را برای حضور در یورو ۲۰۲۴ آماده می‌کند، در نشست خبری پیش از بازی فرداشب درباره برخی نکات صحبت کرد.

بازی فردا؟
بستگی دارد وضعیت دو تیم چگونه باشد. گل اول هم مهم است. آن ضربه اول و اینکه چه تیمی جلو خواهد افتاد. همیشه مسائل کوچک در برابر تیمی مثل رئال مادرید تاثیرگذار هستند. تمرکز هر دو تیم بسیار بالا خواهد بود. هر دو تیم در حمله توانمند هستند.

مانند سال ۲۰۱۲ برای ضربات پنالتی آماده هستید؟
این یک بازی نیمه‌نهایی است، یک بازی حذفی. دروازه‌بان‌ها برای هر چیزی آماده هستند. ما به‌عنوان یک تیم هم برای وقت‌های اضافه و ۱۲۰ دقیقه آماده‌ایم و هم ضربات پنالتی.

بازی در برنابئوی جدید؟
من برنابئو را از قبل می‌شناسم. این استادیوم ویژگی خاصی دارد، یک ویژگی تاریخی. در اروپا به سختی استادیومی مانند برنابئو وجود دارد. همه ما برای بازی در این ورزشگاه هیجان‌زده‌ایم.

وقتی که تیم در برنابئو جمع شد، توخل با شما صحبت کرد؟
بله صحبت ما در مورد رویایی است که هر کدام از ما داریم. قهرمانی در لیگ قهرمانان. لیگ قهرمانان بزرگ‌ترین رقابت فوتبال باشگاهی است و ما فردا شانس رسیدن به فینال این رقابت را داریم.

برای این بازی استرس دارید؟
من با ترس و استرس به اینجا نیامده‌ام. ما به خودمان ایمان داریم و می‌دانیم که با چه تیمی روبرو هستیم و چگونه بازی کنیم. اگر شانس بردن رئال در خانه خودمان را داشتیم، پس در اینجا هم شانس خوبی داریم.

دیگر خبرها

  • ترزیچ: فقط کمی خوش‌شانس بودیم، حق ما فینال بود
  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • توخل: شانس برد رئال حداکثر 51 درصد است
  • مانوئل نویر: از رئال مادرید نمی‌ترسم
  • مانوئل نویر: با ترس به سانتیاگو برنابئو نیامده‌ام؛ شانس صعود به فینال را داریم
  • اشلی یانگ: سبک مورینیو با فلسفه منچستریونایتد همخوانی نداشت
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم