Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی به اتمام رسید که به جز ۲ بازی پرگل که روی هم ۱۲ گل داشت؛ در ۶ دیدار دیگر آن فقط چهار بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و این نه به خاطر کیفیت فنی پایین بازی‌ها که به واسطه درخشش خیره‌کننده چند دروازه‌بان بود.

این هفته را باید هفته درخشش سنگربانان نامگذاری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلرهایی که در شهرهای مختلف با واکنش های خود مانع از فروپاشی دروازه‌هایشان شدند. این نمایش شگفت‌انگیز در فصلی رخ داد که عملکرد گلرها پراشتباه بوده است.

سید حسینی حسینی بدون شک نفر اول بود. گلر تیم فوتبال استقلال در این هفته مقابل پیکان با واکنش‌های متعدد خود مانع از گلزنی پیکان و ثبت اولین شکست استقلال در این فصل شد. او با دست و با پا و همچنین به مدد تیر دروازه موفق شد پانزدهمین کلین‌شیت را به ثبت برساند و تعداد گل های خورده آبی‌ها را در همان عدد هشت نگه دارد.

مسلم حق‌شناس در ترکیب هوادار دیگر گلر فوق‌العاده هفته بیست و چهارم بود. او نزدیک به ۱۰ توپ را مهار کرد و اجازه نداد پرسپولیس برنده این مسابقه باشد. حق‌شناس چند هفته‌ای است که توانسته به ترکیب اصلی برسد و جانشین مهرداد بشاگردی شود.

در ادامه به اصفهان می‌رویم. علی محسن‌زاده سنگربان نفت مسجدسلیمان سلیمان بی‌نقص‌ترین بازی خود در لیگ بیست و یکم را به همگان نشان داد. او در نیمه نخست دیدار با ذوب‌آهن ۲ توپ باورنکردنی را از فاصله نزدیک سیو کرد تا تیمش در نیمه دوم به گل پیروزی‌بخش دست پیدا کند و کمی از بحران خارج شود.

محمدرضا اخباری یک بار دیگر ستاره تراکتور شد. او که چند هفته پیش و در دیدار با پیکان هم شایستگی‌هایش را بروز داده بود این بار در تبریز و مقابل دیدگان هواداران خودی آنقدر توپ گرفت تا نه تنها سه امتیاز برای تیمش به ارمغان بیاید و طلسم ۱۳ هفته‌ای شکسته شود؛ بلکه یک مرتبه دیگر با لقب قارتال(عقاب) از سوی پرشورها مورد خطاب قرار بگیرد.

حضور مهدی رحمتی در اراک و تیم آلومینیوم هم روی نتایج این تیم تاثیر گذاشته و هم به احیای مجدد حسین پورحمیدی کمک کرده است. دروازه‌بان سابق استقلال که فراز و نشیب‌های زیادی را در این فصل تجربه کرده مقابل فجر عملکرد خیلی خوبی داشت و اجازه نداد سرمربی جدید خیلی زود با شکست مواجه شود.

در نهایت به احمد گوهری می‌رسیم. او نسبت به الباقی نفرات ذکر شده توپ‌های کمتری گرفت اما ۲سه مهار او در این بازی نشان داد استرس روزهای اولیه حضورش در جمع سرخپوشان را فراموش کرده و به اعتماد به نفس لازم رسیده است. گوهری در دیدار با هوادار یکی از معدود نفرات خوب و قابل اتکای یحیی گل‌محمدی بود.

باید دید در هفته‌های آینده نمایش گلرها به چه صورت خواهد بود. آیا عملکرد آنها در هفته بیست و چهارم یک اتفاق بوده یا قرار است مجددا سیوها و مهارهای فوق‌العاده‌ی آنها را تماشا کنیم.

برچسب‌ها هوادار تهران باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال آلومینیوم سید حسین حسینی نفت مسجد سلیمان محمد رضا اخباری یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوادار تهران باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال هوادار تهران باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال آلومینیوم سید حسین حسینی نفت مسجد سلیمان محمد رضا اخباری یحیی گل محمدی هفته بیست و چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی

تیم فوتبال روستوف در غیاب مهاجم ایرانی‌اش در دیداری خانگی از هفته بیست‌وششم لیگ برتر روسیه به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال روسیه دوشنبه شب تیم روستوف برابر اورنبورگ با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

گل نخست این بازی برای اورنبورگ میهمان در دقیقه 12 توسط جوردی تامپسون به دست آمد. رونالدو (81) و نیکولای کوملینچنکو (6+90) نیز زننده گل‌های روستوف بودند.

محمد محبی در این بازی به دلیل آسیب‌دیدگی در فهرست بازیکنان روستوف حضور نداشت.

شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی

تیم فوتبال روستوف با کسب این پیروزی خانگی 40 امتیازی شد و به رده هفتم جدول 16 تیمی لیگ برتر روسیه صعود کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • تراکتور - استقلال؛ نبردی حیثیتی در تبریز | پیش بازی
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر