Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید در فوتبال امروز کسی نمی‌تواند جلوی قهرمانی تیمی را بگیرد.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، درباره شرایط پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به تساوی استقلال برابر پیکان، پرسپولیس فرصت خوبی داشت که با برتری برابر هوادار فاصله را کم کند اما این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال فاصله کم نشد اما هنوز امیدها زنده است. من امیدوارم و فکر می‌کنم استقلال باز هم امتیاز از دست می‌دهد.

وی افزود: پرسپولیس برابر هوادار فرصت‌های خوبی را به دست آورد اما نتوانست از فرصت‌هایش به خوبی بهره ببرد و برنده بازی شود. فوتبال همین است. گاهی هرچه می‌زنید به گل تبدیل نمی‌شود. نمی‌دانم چرا بازیکنان با استرس بازی می‌کنند؟ آنها نباید به نتایج دیگر تیم‌ها فکر کنند و باید فقط به دنبال این باشند که بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند. الان شش هفته تا پایان بازی‌ها زمان باقی مانده و هیچ چیز تمام نشده است. پرسپولیس می‌تواند در بازی‌های باقی مانده به استقلال برسد.

او درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس هم گفت: گاهی رخ می‌دهد مهاجم فرصت‌هایی را به گل تبدیل می‌کند که کسی انتظار ندارد اما گاهی هم فرصت‌های ساده را به گل تبدیل نمی‌کنند. زیبایی فوتبال به همین است. با این حال فکر می‌کنم اگر مهدی عبدی بیشتر بازی کند، بهتر می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. او بازیکن خوبی است که گل زدن با بلد است.

کرمانی‌مقدم درباره عملکرد تمیروف هم گفت: درباره این بازیکن باید کادر فنی نظر بدهد. به هر حال او با سلیقه کادر فنی به تیم آمده و بازی می‌کند اما  من فوتبال او را نمی‌پسندم. او بازیکنی است که دوندگی بالایی دارد اما گلزن نیست. شاید مربیان از او بازی می‌گیرند که مقابل مدافعان حریف دوندگی کند و آنها را مشغول کند اما به هر حال مهاج گلزنی نیست. پرسپولیس به برد نیاز دارد و باید از مهاجمانی استفاده کند که در گلزنی برتر هستند.

وی درباره اینکه برخی مربیان می‌گویند نمی‌خواهند تیمشان قهرمان شود هم گفت: این حرف‌ها زده می‌شود و هر سال می‌گویند نمی‌خواهند ما قهرمان بشویم. گاهی هم اشتباهات داوری هم در این صحبت‌های مربیان تاثیر دارد. در فوتبال امروز دیگر کسی نمی‌تواند جلوی قهرمانی تیمی را بگیرد.

کرمانی‌مقدم همچنین گفت: برخی می‌گویند پرسپولیس شانسی برای قهرمانی ندارد اما من این حرف‌ را قبول ندارم. پرسپولیس هم شانس قهرمانی دارد و باید با انگیزه بازی کند و بازی‌هایش را ببرد. هنوز شش هفته تا پایان فصل باقی مانده است و استقلال هم بازی‌های سختی پیش رو دارد و قطعا امتیاز از دست می‌دهد. در فوتبال هم هیچ چیز قابل پیشبینی و قطعی نیست.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال پرسپولیس ، مرتضی کرمانی مقدم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس مرتضی کرمانی مقدم کرمانی مقدم بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود

پرسپولیس در شش بازی گذشته خود برابر تیم قدرتمند این روزهای نساجی صاحب شش برد متوالی شده اما در قائم شهر، این تیم بازی بسیار سختی برابر شاگردان ساکت الهامی خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در حالی برابر نساجی در سالهای اخیر شش برد متوالی داشته که نتایج فوق العاده 5-1 و 4-0 برابر این حریف در کارنامه پرسپولیس ثبت شده است. پرسپولیسی ها سال قبل در همین شهر عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر را نه تنها تثبیت کردند بلکه جشن قهرمانی را هم به پا کردند.

نتایج پرسپولیس و نساجی در شش بازی اخیر به شرح زیر است:

پرسپولیس 1-0 نساجی در روز 7 دی 1402 پرسپولیس 4-0 نساجی در روز 28 اردیبهشت 1402 پرسپولیس 5-1 نساجی در روز 15 دی 1401 پرسپولیس 3-1 نساجی در روز 24 بهمن 1400 پرسپولیس 2-1 نساجی در روز 5 آبان 1400 پرسپولیس 2-0 نساجی در روز 19 فروردین 1400

قبل از آن هم از زمان برگشت نساجی به لیگ برتر، 5 بازی دیگر بین دو تیم برگزار شده و سه تساوی 1-1، یک برد 2-1 و یک برد 1-0 برای پرسپولیس ثبت شده است. اما در شش بازی اخیر از مسابقات لیگ برتر و جام حذفی این تیم پرسپولیس بوده که شش برد، 17 گل زده و 3 گل خورده داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است