Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نیمه اول بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم اما در نیمه دوم بازیکنان‌مان بسیار خوب بودند و موقعیت‌های بسیار زیادی به دست آوردند.

خبرگزاری میزان - محرم نویدکیا در نشست خبری پس از دیدار سپاهان مقابل پاختاکور در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*درست است تیمم پیروز شد، اما دوست دارم واقعیت‌های فوتبال را بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول بسیار بد بودیم و نظم تاکتیکی‌مان خوب نبودند و هافبک‌هایمان به مدافعان بسیار نزدیک بودند و فضاهای زیادی را از دست دادیم. برای تیم ما این مساله اصلا خوب نبود و نیمه اول بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم اما در نیمه دوم بازیکنان‌مان بسیار خوب بودند و موقعیت‌های بسیار زیادی به دست آوردند.

*می‌توانستیم بهتر از این از فرصت‌ها استفاده کنیم، اما نشد. البته پاختاکور هم چند موقعیت بسیار خوب داشت که نتوانست دروازه‌ ما را باز کند. در کل باید ایرادهایی که داشتیم را حل کنیم تا بتوانیم بازی‌های بهتری را انجام دهیم. به خاطر زحمتی که بازیکنان‌مان کشیدند از آن‌ها تشکر می‌کنم.

*در بازی‌های اول ممکن است چنین ناهماهنگی‌هایی به وجود بیاید. در رختکن صحبت‌ کردیم و توانستیم به بازی برگردیم و شرایط خوبی پیدا کنیم. ما روی ضربات ایستگاهی هم کار کردیم و خدا را شکر امروز توانستیم روی این مساله هم بسیار خوب کار کنیم.

*میزبانی عربستان؟ در یکی دو روز اول اینجا مشکلاتی داشتیم اما از میزبانی باشگاه التعاون تشکر می‌کنم که تمام تلاششان را انجام دادند تا بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: عزت‌اللهی و نوراللهی در میان ستاره‌های لیگ قهرمانان

انتهای پیام/

برچسب ها: محرم نویدکیا سپاهان لیگ قهرمانان آسیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان لیگ قهرمانان آسیا محرم نویدکیا سپاهان لیگ قهرمانان آسیا بسیار خوب نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد

مصدومیت مهاجم استقلال برطف شد و او مشکلی برای همراهی تیمش در بازی با ذوب آهن ندارد.

طرفداری | آرمان رمضانی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد.

آرمان رمضانی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا به دیدار استقلال مقابل تراکتور نرسید اما این بازیکن حالا مشکلی برای همراهی تیمش در دیدارهای آینده ندارد.

رمضانی در تمرین استقلال طی روزهای اخیر شرکت کرد تا مشکل مچ پای وی کلا رفع شده باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد