Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت اپیک گیمز به تازگی یک اپلیکیشن جدید به نام RealityScan را برای سیستم عامل iOS معرفی کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا اشیاء موجود در دنیای واقعی را اسکن کنند و تنها با استفاده از دوربین گوشی، یک آواتار سه بعدی مجازی برای آن‌ها بسازند.

البته این برنامه فعلا در نسخه بتا و به صورت محدود در دسترس است و Epic Games قصد دارد با همکاری شرکت Capture Reality این برنامه را توسعه دهد و در آینده در دسترس عموم قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این شرکت، اپلیکیشن RealityScan یک نرم افزار فتوگرامتری پیچیده است که قادر به بازسازی اشیا و صحنه‌ها در هر اندازه تصویر و اسکن لیزری است که در نتیجه به اسکن‌ های سه بعدی با دقت بی نظیر و کیفیت شبکه‌ ای با سرعتی چند برابر بیشتر از برنامه‌ های رقیب، می‌انجامد.

این شرکت به ۱۰۰۰۰ کاربر اول، دسترسی به برنامه بتا RealtyScan را از طریق TestFlight ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین اعلام کرد که نسخه گسترده‌تری از این برنامه برای iOS در بهار امسال منتشر خواهد شد و پس از آن روی انتشار آن برای اندروید کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

طراحی انسان و هک مغز، آینده فناوری های پیش رو

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اپلیکیشن جدید اسکنر سه بعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!

خاطره جالب محمود دینی بازیگر سریال آینه عبرت از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه این سریال را در برنامه برمودا مشاهده می‌کنید.

به گزارش همشهری آنلاین، محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # تلویزیون ، تریاک سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • کاری که ورزش کردن با سرطان می‌کند
  • متانول به جای صادرات تبدیل به بنزین می شود
  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • متانول به‌جای صادرات تبدیل به بنزین می‌شود
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است