Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-03@04:31:18 GMT

دستور زاکانی برای خرید قطعات مترو

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۶۴۱۱

دستور زاکانی برای خرید قطعات مترو

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از بازسازی اساسی ۳۰ رام قطار یا ۲۱۰ واگن مترو در سالجاری خبر داد.

مهدی شایسته در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، در مورد برنامه‌های شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: در سالجاری برنامه اصلی مترو موضوع اورهال قطارها و ارتقاء سیستم ۴۲ قطار دی سی(تغییر در سیستم برق رسانی) در اولویت برنامه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با هماهنگی شرکت واگن سازی سعی کردیم که از ظرفیت خالی این کارخانه برای ارتقاء قطارهای "دی سی" استفاده کنیم، افزود: برای اورهال قطارهای مترو در حال انعقاد قرار داد هستیم و امید است این مهم به زودی نهایی شود.

شایسته اصل در مورد تأمین قطعات برای مترو با توجه به خالی بودن انبارها اظهار کرد: لیست قطعاتی که دچار کمبود هستیم، احصا شده و در مرحله ثبت سفارش خرید برخی قطعات هستیم.

وی افزود: شهردار تهران دستور ویژه‌ای را در خصوص تامین منابع مالی برای خرید قطعات صادر کرده و معاونت مالی شهرداری تهران نیز در حال ارائه تضامین است تا از طریق بانک شهر اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در مورد تعداد قطارهایی که امسال قرار است اورهال شود، گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده می بایست در سالجاری ۳۰ رام قطار اورهال شود که کار بسیار بزرگی است چرا که هر قطار، ۷ واگن دارد و به عبارتی دیگر  بازسازی اساسی ۲۱۰ واگن مترو امسال باید انجام شود.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مترو ، شرکت بهره برداری متروی تهران ، متروی تهران ، شهرداری تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مترو شرکت بهره برداری متروی تهران متروی تهران شهرداری تهران شرکت بهره برداری مترو متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از جابجایی ۴۰ هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد مبارکه سپاهان با این ناوگان خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران وحومه؛ هادی زند درباره میزان جابجایی مسافر توسط شبکه مترو تهران و حومه در این مسابقه گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۴۰هزارو ۳۰۰تماشاگر فوتبال بود.

وی افزود: در ساعات قبل از شروع بازی ۱۷هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند و بعد از پایان این مسابقه نیز ۲۳هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به ایستگاه تهران (صادقیه) و ایستگاه گلشهر منتقل شدند.

زند خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مسافری و به منظور رفاه بیشتر تماشاگران و مسافران علاوه بر قطار‌های برنامه ریزی شده ۴ حرکت فوق‌العاده نیز اعزام شد.

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • ببینید | واکنش زاکانی به افشای قرارداد خرید واگن مترو از چین
  • توضیحات «زاکانی» درباره قرارداد خرید واگن مترو از چین
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت