Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری فارس، محمد فرخ‌ زاده در حاشیه بازدید از مرکز سلامت مغز دانا ضمن تقدیر از مجموعه مدیریت این مرکز در کارآفرینی و استفاده از ظرفیت ها متخصصین برای ارائه خدمات درمانی به مراجعین اظهار کرد: مجموعه مدیریتی استان اهتمام جدی به بحث گردشگری سلامت دارد و مزیت رقابتی استان را در مقوله پیشگیری می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون استاندار فارس با اشاره به تقویت مراکز فناور چون مرکز سلامت مغز دانا در حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بیان کرد: لازم است نسبت به معرفی چنین ظرفیت هایی به سایر ارگانها و مجموعه های اداری و حتی آموزش و پرورش اهتمام جدی گردد تا عموم مردم نسبت به خدمات ذهن آگاهی و ذهن آرامی، شاخص های شناختی و مدیریت کنش های رفتاری آگاه شوند و بتوانند از خدمات چنین مراکزی بهره‌مند گردند.

مرکز سلامت مغز دانا به همت جمعی از متخصصین، اعضای هیئت علمی دانشگاه، اعضای هیئت رییسه انجمن علوم اعصاب ایران شاخه فارس و پژوهشگران علوم اعصاب از اسفند ماه سال ۹۶ شروع به کار نموده است. این مرکز با اخذ مجوز رسمی از سازمان بهزیستی کشور و زیر نظر مرکز رشد فناوری های زیستی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران شاخه فارس و آزمایشگاه علوم اعصاب دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش در بستری دانش محور می پردازد.واحد ارزیابی و تشخیص، علوم اعصاب رفتاری، علوم اعصاب شناختی، واقعیت مجازی (Virtual reality)، اختلالات خواب، کاردرمانی عصبی و مغز آزمون(BrainChech) از واحدهای فعال این مرکز هستند.

منطقه ویژه اقتصادی شیراز با ارتفاع ۱۴۶۰ متر از سطح دریا در جنوب شرقی این شهر در جاده شیراز - فسا، کیلومتر ۴جاده انحرافی نیروگاه سیکل ترکیبی واقع شده است.

برچسب‌ها سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فارس شیراز استانداری فارس فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فارس شیراز سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فارس شیراز استانداری فارس فارس علوم اعصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دکتر موذنی رییس دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه آماده است در صورت تمایل دانشجویان آمریکایی و اروپایی که در حمایت از مردم مظلوم غزه، از طرف دانشگاه‌های خود به اخراج تهدید شده اندرا جذب و بورسیه کند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه شیراز هم از این پیشنهاد رئیس دانشگاه ابراز خوشنودی کردند.
همچنین دکتر داداش پور رىیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم با اعلام حمایت از این تصمیم دانشگاه شیراز و دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمادگی دارد این دانشجویان را در رشته‌های تخصصی موجود، پذیرش و بورسیه تحصیلی کند.
دانشگاه شیراز هم اکنون از دانشگاه‌های برتر ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کسب رتبه ۱۳ تولید علم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در جهان
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • راهی جدید برای پیشگیری و درمان بیماری‌های روده
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد