Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به اعزام زائران به اردوی راهیان نور دریایی خارگ گفت: در راهیان نور دریایی جزیره خارگ خدمات لازم ارائه و ۵ هزار و ۸۴۷ نفر از ۱۰ استان مختلف در اعزام به این جزیره ترابری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار علی رزمجو در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد اجرایی سفر استان بوشهر یکی از مولفه‌های مهم سفر را امنیت دانست و اظهار داشت: در این راستا استان بوشهر از امنیت پایدار و مطلوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تلاش همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی استان قدردانی کرد و افزود: همه نیروها برای جلوگیری از ناامنی پای کار بودند که خدمات آنان درخور تحسین است.

وی اردوهای راهیان نور را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: در راهیان نور دریایی جزیره خارگ خدمات لازم ارائه و 5 هزار و 847 نفر از 10 استان مختلف برای اعزام به این جزیره ترابری شد.

نوروز امسال10 هزار مازنی راهیان نوری شدندبیش از 5000 نفر از استان البرز به سفرهای راهیان نور اعزام شدندمسئولان استان گلستان به راهیان نور پیوستند/ قول استاندار گلستان برای تکمیل یادمان شهدای هفت‌تپه + فیلم

فرمانده سپاه استان بوشهر به اردوهای راهیان نور زمینی اشاره کرد و گفت: در این راستا سپاه استان بوشهر میزبان 9 هزار و 397 نفر در اعزام راهیان نور زمینی بود و خدمات لازم به زائران ارائه شد.

رزمجو از اجرا بیش از 2 هزار برنامه فرهنگی در ایام تعطیلات نوروز از سوی بسیجیان استان خبر داد و بیان کرد: انواع برنامه قرآنی، تئاتر، نمایش و ارائه حماسه شهید رئیسعلی دلواری و سایر رزمندگان در نقاط مختلف استان بوشهر از جمله این برنامه‌‌ها بود.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهیان نور دریایی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در مناطق غرب کشور مراسم اردوی راهیان نور در کشور آغاز می‌شود، گفت: امسال ۳ هزار نفر از استان همدان در قالب ۵۰ اتوبوس در این اردو شرکت می‌کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه این اردو در دو روز ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این اردو از مناطق عملیاتی مرصاد، بازی دراز، قراویز و پادگان ابوذر دیدن می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور