Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال گفت: کسب مجوز حضور در جام جهانی سخت است چه برسد به بازی کردن در این میدان بزرگ.

پرویز برومند در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: استقلال تا اینجای فصل روند خوبی را پشت سر گذاشته است و فکر می‌کنم در جام حذفی هم بتواند همین روند را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در دیدار مقابل پیکان اگر داور به اشتباه بازیکن استقلال را اخراج نمی‌کرد و آن ناداوری اتفاق نمی‌افتاد بدون شک می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. متاسفانه در مدت اخیر کمی حواشی گریبانگیر تیم شده است، اما مجیدی آنقدر تجربه دارد که وارد حاشیه نشود.

*استقلال می‌تواند برنده این جدال حساس باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شاگردان مجیدی از امید‌های اصلی قهرمانی جام حذفی هستند. تیم‌های دیگر همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس با قدرت و انگیزه دو چندان ظاهر می‌شوند به همین دلیل دیدار‌های آن‌ها حساس‌تر خواهد شد. استقلالی‌ها باید تلاش کنند فارغ از حواشی فضای مجازی مسیر درست خود را ادامه دهند تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

برومند تصریح کرد: نساجی نفرات بسیار خوبی دارد و بازی مقابل این تیم همواره سخت بوده است، اما استقلال هدفش را می‌داند و می‌تواند برنده این جدال حساس باشد. فکر می‌کنم با توجه به اینکه هر دو تیم فوتبال مالکانه تاکتیکی و بازی روی زمین را انجام می‌دهند یکی از زیباترین مسابقات جام حذفی را شاهد باشیم.

*یکی از بهترین نسل‌های فوتبال را بعد از جام جهانی ۹۸ داریم

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال درباره قرعه ایران در جام جهانی قطر عنوان کرد: کسب مجوز حضور در جام جهانی سخت است چه برسد به بازی کردن در این میدان بزرگ. هیچ تیم و بازی آسانی در این تورنمنت مهم نداریم و حتی ضعیف‌ترین تیم‌ها هم می‌توانند مدعی باشند.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر شانس صعود به مرحله بعد را برای تیم ملی قائل است، گفت: بعد از تیم جام جهانی ۱۹۹۸ یکی از بهترین نسل‌های فوتبال را داریم که در لیگ‌های مطرح بازی می‌کنند. آن‌ها با فضای بین‌المللی فوتبال آشنایی خوبی دارند و به نظرم این شانس را داریم که برای نخستین بار راهی مرحله بعد جام جهانی شویم. انگلیس حریف سرسختی است و اگر بتوانیم به سلامت از دیدار اول و با دست پر خارج شویم بازیکنان برای مسابقات بعدی با انگیزه بیشتری وارد میدان می‌شوند و شانس بالاتری برای صعود خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: تیم منتخب هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر با درخشش یک دروازه‌بان

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال پرویز برومند نساجی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال جام حذفی استقلال پرویز برومند نساجی جام جهانی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی امروز (دوشنبه) در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

بازی شماره 1: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره 2: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره 3: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره 4: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده‌ دیدار شماره 3 رودرروی برنده مسابقه شماره 4 می‌رود.

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند