Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@11:24:25 GMT

رسالت بسیج، حضور مؤثر در عرصه‌های مختلف

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۷۱۰۴

رسالت بسیج، حضور مؤثر در عرصه‌های مختلف

سید رضا حسینی نژاد  دیروز در دیدار با شورای مجمع بسیج شهرستان زرند گفت: مبنای بسیج، بخشی نگری یا رسیدگی به موضوعی خاص نیست؛ بلکه بسیج برگرفته از شورا، استفاده از نظرات نخبگان، تدابیر امامین انقلاب و احکام قرآنی است.

او می گوید تاکیدات رهبری بر این است از نظرات افراد نخبه و کارشناس استفاده شود و براین اساس انجام امور در کارگروه‌ها و هیئت‌های اندیشه ورز، شناسایی افراد نخبه و شایسته و معرفی آن به جامعه، استفاده از ظرفیت آن‌ها و جمع بندی از نظراتشان باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری زرند گفت: رسالت و هدف تشکیل بسیج، حضور و فعالیت در عرصه‌های مختلف جامعه است و  از شورای مجمع بسیج می خواهیم تا با راه اندازی مرکز رشد در حیطه دانش بنیان برای تحقق شعار سال اقدام کند.

پور رنجبر نیز در این جلسه گفت: شورای مجمع بسیج از مجموعه‌ای از صاحب نظران، اندیشمندان و متخصصان حقیقی و حقوقی بسیجی و انقلابی برای تحقق سیاست‌های ابلاغی امامین انقلاب و بیانیه رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی)  در گام دوم تشکیل شده است و هدف از تشکیل این شورا، امید آفرینی، ایفای نقش مؤثر با اولویت فعالیت‌های بسیجی و جامه عمل پوشیدن به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است.

 او می گوید: اساسنامه جدید پارسال ابلاغ شده است و بر همین اساس، ارکان مجمع باز سازمان دهی شده و بر اساس دستوراالعمل، ۶ کمیسیون و کارگروه تشکیل و برای هر کدام رئیس، نایب رئیس و دبیر به صورت جداگانه انتخاب شد.

به گفته رئیس شورای مجمع بسیج شهرستان زرند وظیفه این کارگروه‌ها رصد، بررسی، شناسایی و اولویت بندی مسائل و مشکلات است و امیدواریم با همت امام جمعه، فرماندار و مسئولان اجرایی، اقدامات خوبی برای  رفع مشکلات شهرستان صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش بنیان بسیج مردمی شورای مجمع بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۵۰ استاد و مربی نظامی و عقیدتی بسیج در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده مرکز آموزش تخصصی بسیج امام رضا (ع) گفت: مراسم تجلیل از اساتید و مربیان نظامی و عقیدتی به مناسبت روز معلم برگزار شد.


سرهنگ پاسدار بنی اسد افزود: مرکز تخصصی بسیج با رویکرد انواع آموزش ها در عرصه های سخت و نرم فعالیت می کند.


وی گفت: در این برنامه از ۱۵۰ استاد عرصه تعلیم و تربیت در حوزه های جنگ نرم و سخت نجلیل شد.


بنی اسد ادامه داد: در این برنامه از خانواده شهدای مربی این مرکز نیز تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • تجلیل از ۱۵۰ استاد و مربی نظامی و عقیدتی بسیج در مشهد
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند