Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:07:50 GMT

میزبانی «رخ به رخ» از فیروز کریمی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۷۱۶۰

میزبانی «رخ به رخ» از فیروز کریمی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای برنامه، در برنامه امشب ۱۹ فروردین ماه «رخ به رخ» فیروز کریمی در گپ و گفتی با امیرعلی دانایی از خاطرات دوران حرفه‌ای خود در فوتبال می‌گوید.

در خلال این گفتگو این سرمربی فوتبال به سوالاتی پاسخ می‌دهد که زاویه‌ای دیگر از شخصیت خود را برای مخاطب عیان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در «رخ به رخ» که همه بخش های استودیوی آن به صورت یک فضای باز برای بیننده آشکار است، امیرعلی دانایی گفتگو با مهمان را از اتاق گریم شروع می‌کند و در میز گفتگو ادامه می دهد. استندآپ، آئینه و کافه رخ به رخ از دیگر بخش های این برنامه است.

این برنامه کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی احسان لهراسبی و نگارش یاسر حقیقی پور که در ایام رمضان هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

کد خبر 5461859 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: فیروز کریمی فوتبال مهدی بابایی امیرعلی دانایی شبکه دو سیما فیلم کوتاه تئاتر ایران هنرمندان تئاتر تئاتر شهر ماه رمضان 1401 شبکه دو سیما شبکه سه سیما فیلم سینمایی هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان کارگردان تئاتر سریال ایرانی محمد خزاعی ایرج راد رخ به رخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر/ 11 خرداد پایان مسابقات

 

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه خواسته است در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| تصویر جدید امیرعلی نبویان در کنار سپند امیرسلیمانی
  • معلمان دریچه دانایی را به روی دانش آموزان می گشایند
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • فروش دانش‌ بنیان‌ها طی سال گذشته به ۵۳۰ هزار میلیارد تومان رسید
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود