Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد پینی زهاوی ایجنت روبرت لواندوفسکی در تلاش است تا این بازیکن را به باشگاه دیگری منتقل کند

روبرت لواندوفسکی از تعلل بایرن مونیخ در ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد جدید، ناراضی است و این اقدام بایرن باعث به وجود آمدن بی‌اعتمادی از سوی لواندوفسکی نسبت به این باشگاه شده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از کریستین فالک، رابرت لواندوفسکی مدت‌ها منتظر سیگنالی از سوی بایرن مونیخ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکی نیست که تا‌کنون بایرن و مینو رایولا مدیر برنامه‌های هالند با یکدیگر صحبت‌ کرده‌اند. این شرایط به نفع پینی زهاوی است که قبلا چنین کار مشابه‌ای را در قبال داوید آلابا انجام داده بود و بسیار هوشمندانه باشگاه و بازیکن را مقابل یکدیگر قرار داد. در آن زمان برای زهاوی آسان بود که این احساس را به آلابا بدهد که بایرن برای دیگر بازیکنان نسبت به او ارزش بیشتری قائل است. در حال حاضر زهاوی چنین برنامه‌ای را با لواندوفسکی در پیش گرفته است و به این بازیکن گفته که بایرن مونیخ هالند را می‌خواهد.

اگر روند مذاکرات طبق تصورات و خواسته‌های لواندوفسکی پیش نرود، احتمال جدایی او از بایرن مونیخ وجود دارد. لواندوفسکی متقاعد نشده که بایرن به طور کامل به او اعتماد دارد. همچنین لواندوفسکی تا‌کنون در مونیخ به همه چیز رسیده و رفتن به کشوری دیگر همیشه یکی از گزینه‌های او بوده است. اگر زهاوی پیشنهادات مالی بهتری را از دیگر باشگاه‌ها نسبت بایرن مونیخ به دست لواندوفسکی برساند، مهاجم لهستانی می‌تواند در تابستان آتی درخواست جدایی از بایرن مونیخ بدهد. در مونیخ متوجه شده‌اند که باقی ماندن لواندوفسکی در بایرن دیگر امری قطعی نیست. آن‌ها این موضوع را بسیار جدی می‌گیرند. علاقه بارسلونا به لواندوفسکی سران بایرنی را عصبانی می‌کند، زیرا آن‌ها می‌دانند لاپورتا و زهاوی رابطه دوستانه‌ای با یکدیگر دارند.
 

با این حال کار دشواری برای بایرن به حساب می‌آید که تخمین بزند بارسلونا حاضر است چقدر برای لواندوفسکی بپردازد. بایرن مونیخ همچنان دست بالاتر را دارد زیرا می‌تواند قیمت بازیکنش را در بازار تعیین کند. اما اگر کاتالان‌ها هم نتوانند لواندوفسکی را بخرند، همچنان این خطر برای بایرن وجود دارد که لواندوفسکی این باشگاه را ترک کند. پاری سن ژرمن یکی از این گزینه‌ها است. زهاوی همچنین ارتباطات خوبی با این باشگاه نیز دارد. بر کسی پوشیده نیست که پول پاری سن ژرمن متصل به منبعی تمام نا‌شدنی است و در صورت خروج کیلیان ام باپه از این باشگاه، آن‌ها باید جانشین او را جذب کنند. مذاکرات سختی با لواندوفسکی و زهاوی در انتظار بایرن مونیخ است.

همچنین بخوانید:

بارسلونا توانایی جذب صلاح را ندارد؛ هالند اولویت اول، لواندوفسکی گزینه جایگزین

نقل و انتقالات بایرن مونیخ | تمدید قرارداد سه رهبر تیم در اولویت؛ استراتژی جدید در جذب بازیکنان

اولیور کان: تمدید قرارداد لواندوفسکی، نویر و مولر اولویت ما است؛ دلیلی برای ترک بایرن مونیخ وجود ندارد

سران بایرن مونیخ مصمم به تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی

وضعیت نا‌معلوم لواندوفسکی؛ منچستر یونایتد و بارسلونا علاقه‌مند به جذب قاتل لهستانی

 

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس اعتراض سپاهان به صدا و سیما: نگاه تبعیض آمیز پذیرش ملی ندارد گل‌محمدی پس از شرکت در جلسه کمیته انضباطی؛ حرفی ندارم! منچستریونایتد به دنبال جذب هری کین و دکلان رایس کاسیاس: کریم بنزما مثل مرد عنکبوتی است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمدید قرارداد بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم

بایرن مونیخ و رئال مادرید امشب در آلیانز آرنا به مصاف هم می روند. صفحه رسمی بایرن مونیخ با انتشار ویدیویی از تقابل های تاریخی این دو تیم، به استقبال بازی حساس امشب رفته است.

دانلود (73.1MB)

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • بایرن - رئال: در این‌جا همه‌چیز با شکوه‌ است
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • اختلاف نظر بین بلینگام و شوامنی؛ اریک دایر بهتر است یا دایو اوپامکانو؟
  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است