Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:39:03 GMT

۵گروه از مبلغان دینی قم وارد میناب شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۷۵۹۶

۵گروه از مبلغان دینی قم وارد میناب شدند

به گزارش ایرنا ، سرپرست مبلغان اعزامی از قم روز جمعه گفت: گروه متخصص مبلغان تحت اشراف دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی (قدس سره )با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گروهی متشکل از مبلغین و مبلغه های آموزش دیده این موسسه برای ابلاغ مسائل دین و آموزه‌های شریعت و پاسخگویی به نیازمندی های اعتقادی مخاطبان، راهی مناطق مختلف کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت‌الاسلام علی اکبر جاهدیان دراین زمینه افزود:برنامه‌های تدوین شده برای این دوره از اعزام ها می توان به اجرای برنامه‌های مختلف با موضوع تقویت بنیان خانواده و تثبیت آن، فعالیت تخصصی در حوزه کودک و نوجوان، برگزاری نشست های مختلف با موضوع تبیین و تشریح جایگاه امامت و آموزه های مهدوی عجل الله تعالی فرجه الشریف، اجرای برنامه های تربیتی در مدارس، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، برگزاری ویژه برنامه های مناسبتی و… اشاره کرد.

وی یادآور شد : همچنین برای نکوداشت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در شهرستان میناب و هرمزگان برنامه های ویژه‌ای داریم.

برچسب‌ها میناب هرمزگان سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میناب هرمزگان سازمان تبلیغات اسلامی میناب هرمزگان سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ولی پوری در مراسم روز ملی شورا‌ها گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا امروز مشاوران مسئولان اجرایی استان هستند امروز نقش شورا‌ها در تصمیم گیری‌ها بسیار مشخص است.   او ادامه داد: شورا‌های اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی هستند، زیرا به نقش مردم در تصمیم گیری برای تمامی نقاط کشور حتی روستا‌ها اشاره دارند.   ولی پوری اضافه کرد: نقش شورا‌ها در مسائل سیاسی هم بسیار مهم است. حدود یکسال دیگر قرار است انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در کشور برگزار شود و تا کمتر از دو هفته دیگر هم مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می‌شود و ما در ستاد انتخابات استان به کمک شورا‌های اسلامی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز داریم.   معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز گفت: دور دوم انتخابات با حضور ۱۷ هزار نیروی آموزش دیده انجام می‌شود و به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی همه ما برای برگزاری هرچه بهتر آن وظیفه داریم.   ولی پوری گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متعلق به گروه خاصی نیست و صاحب اصلی آن مردم هستند. در انتخابات مردمی ایران دولت نقش مجری را دارد و برگزاری آن به عهده مردم است.

دیگر خبرها

  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان