Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که آسمان استان امروز جمعه ۱۹ فروردین کمی تا نیمه‌ابری بوده و به دلیل سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک ، احتمال شکستن درختان و آسیب به سازه‌های موقت و گلخانه‌ها وجود دارد.

همچنین با توجه به وجود باد جانبی قابل ملاحظه، احتمال اختلال در پروازهای فرودگاه اردبیل بویژه برای هواپیماهای سبک و هلیکوپتر می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش در پاره‌ای از مناطق کوهپایه‌ای استان اردبیل رگبار پراکنده و خفیف باران و یا رعد و برق نیز محتمل است. 

بر اساس گزارش هواشناسی اردبیل ، از امشب با نفوذ سامانه بارشی نسبتا فعالی بر شدت ناپایداری‌ها افزوده شده و آسمانی نیمه‌ابری تا ابری، گاهی مه‌آلود با کاهش نسبی دمای هوا، وزش تندبادهای موقتی و رگبار باران و رعد و برق و در نواحی مستعد با احتمال رخداد صاعقه و بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. 

این شرایط جوی ناپایدار تا قبل از ظهر روز یکشنبه (۲۱ فروردین) در استان تداوم خواهد یافت.

هواشناسی استان اردبیل به مردم توصیه کرده است هشدار هواشناسی سطح نارنجی شماره ۵ استان اردبیل را مورد توجه قرار دهند. 

با گذر این سامانه بارشی از بعد از ظهر روز یکشنبه تا اواخر وقت سه‌شنبه (۲۳ فروردین) جو استان نسبتا پایدار خواهد بود ، ولی از روز دوشنبه (۲۲ فروردین) مجددا جریانات جنوبی تقویت می‌شوند و طی روز سه‌شنبه وزش باد جنوبی تند تا نسبتا شدید را خواهیم داشت. 

در ساعات بعد از ظهر روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با توجه به گذر امواج دامنه کوتاه تراز میانی جو و نیز شرایط فصلی و محلی در برخی مناطق کوهپایه‌ای رشد ابرهای همرفتی و رگبار پراکنده خواهد بود. 

برچسب‌ها بارش باران اردبیل سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش باران اردبیل سازمان هواشناسی بارش باران اردبیل سازمان هواشناسی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،کارشناس هواشناسی استان گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه به تناوب در بعضی ساعات رگبار باران گاهی با رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و در برخی نقاط احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.
اکبری افزود: شدت بارش‌ها برای امروز پنج شنبه و اوایل روز جمعه خصوصاً در نواحی غربی و جنوبی استان است.
وی گفت: شدت وزش باد برای روز‌های جمعه و شنبه به نسبت شدید تا شدید است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۵؛هشدار بارش‌های سیل‌آسا در ۱۳ استان
  • هشدار نارنجی هواشناسی به چند استان
  • بارش شدید باران در ایلام ادامه دارد
  • بارش شدید باران تا در ایلام ادامه دارد
  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • بارندگی‌ها در استان بوشهر تا شنبه تداوم دارد/ احتمال بارش تگرگ
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در مازندران
  • آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی
  • هشدار سطح زرد هواشناسی برای فعالیت سامانه بارشی در گیلان