Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی گفت: ساعت ۱:۲۹ بامداد یک مورد حادثه تصادف در جاده قدیم دماوند به سمت جاجرود به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. آتش نشانان در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو ۲۰۶ با ۳ سرنشین حدود ۱۸ ساله که دو نفر آقا و یک نفر خانم بود با قسمت یک دستگاه کامیون تصادف کرد.
به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی خانم جوان جان خود را از دست داد و دو آقا به شدت مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ساعت ۲:۱۵ عملیات به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان با اشاره به وقوع ۹۶ تصادف در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های استان، گفت: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در این مدت، به ۲۰۷ مصدوم این سوانح خدمات اورژانسی درمانی ارائه دادند. محمدامین نیکویی‌نژاد افزود: در سه روز گذشته (۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت) با اعلام شرایط بحرانی، وضعیت قرمز سازمان هواشناسی و بارندگی شدید، تمام پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در آماده‌باش کامل قرار داشتند که در مجموع از ۱۳۴۳ تماس دریافتی ۲۳۷ تماس منجر به اعزام آمبولانس شد. وی ادامه داد: آخرین خبر از تصادف‌های چند روز اخیر، برخورد کامیون ایسوزو و پژو ۴۰۵ شب گذشته در محور یاسوج بابامیدان تونل پنجم از سمت بابا میدان بود که باعث آتش‌سوزی خودروی پژو و جان باختن سه نفر از سرنشینان آن شد و دو مصدوم دیگر توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی برای انجام اقدمات درمانی به بیمارستان منتقل شدند. نیکویی نژاد اضافه کرد: در حادثه‌ای دیگر که در روز ۱۴ اردیبهشت رخ داد برخورد پراید و پارس در منطقه دشتروم با شش مصدوم بود که پس از اطلاع از حادثه، کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدامات اولیه، مصدومان را به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل کردند همچنین انحراف خودروی ساینا در تونل گردوه رخ داد و پنج نفر مصدوم شدند. نیکویی‌نژاد افزود: حدود ۶۱ درصد ماموریت‌ها مربوط به حوزه بویراحمد و دنا بوده است. خواب‌آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، بی‌توجهی به فاصله طولی، توانایی نداشتن راننده در کنترل وسیله نقلیه و بی‌توجهی به هشدار‌ها در جاده‌های مختلف بویژه گردنه‌ها، عامل اصلی این تصادف‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت