Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ شهردار کرج با تکذیب پرداخت هرگونه وجه بابت سفر رئیس جمهور به البرز‌ گفت: لایحه‌ای جهت پیش‌بینی این سفر در نظر گرفته شده بود که در کمیسیون رد و به مرحله اجرا نرسید. - اخبار استانها -

مصطفی سعیدی سیرایی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در  کرج  در مورد سفر هئیت دولت به استان البرز اظهار داشت : براساس رویه‌های سفرهای قبل روسای جمهور به استان کمکی از سوی شهرداری کرج در این زمینه انجام می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکنش رئیس جمهور به خبرسازی‌ها درباره هزینه سفر به البرز/‌ نکند به نام ما و به کام دیگران شود + فیلمرئیس جمهور در پایان سفر به استان البرز: دولت به دنبال توسعه شرکت‌های دانش بنیان است/ انتقاد از رکود 15 ساله در اجرای پروژه متروی کرجرئیسی: به زودی دور دوم سفرهای استانی را ‌آغاز خواهیم کرد/ نظام پرداخت حقوق کارکنان دولت عادلانه می‌شود

وی افزود: بر اساس همان پیش‌بینی‌ها لایحه‌ای در این مورد تهیه و تقدیم شورای شهر شد.

شهردار کرج با بیان اینکه لایحه کمک به سفر رئیس جمهور به شورای شهر کرج ارسال شد که این لایحه  در کمیسیون مربوط هم رای نیاورد‌، بیان کرد: کمیسیون مربوطه  لایحه کمک به سفر رئیس جمهور را عودت داد و این موضوع قابلیت طرح در صحن علنی شورای شهر کرج را پیدا نکرد.

سعیدی سیرایی تصریح کرد: شهرداری کرج هیچ پولی بابت هزینه سفر رئیس جمهور به استان البرز پرداخت نکرده است.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز

لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش برای کارگران شهرداری تبریز به مناسبت روز جهانی کارگر تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، به مناسبت روز جهانی کارگر، شورای شهر تبریز ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در یکصد و نود و دومین صحن علنی شورای شهر تبریز، لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش و پاداش برای کارگران را تصویب کرد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با تاکید بر اینکه تمام کارگران دارای بیش از سه ماه سابقه کار مشمول این لایحه هستند اظهار کرد: بر اساس این لایحه ۳ میلیون تومان به عنوان پاداش برای کارگران تخصیص می‌یابد.

وی از افزایش چشمگیر حقوق و دستمزد رانندگان استیجاری شهرداری تبریز علاوه بر میزان افزایش سالانه خبر داد.

همچنین شهرام دبیری، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر تاکید کرد: کارگران شهرداری تبریز همیشه با حداقل دستمزد، بیشترین تلاش و بیشترین بهره‌وری را دارند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد در مجموعه شهرداری قدردان زحمات سبزبان‌ها، پاکبان‌ها و دیگر کارگران باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبریز تمیز در سایه تلاش این کارگران است که نه تنها تلاش می‌کنند بلکه جان خود را در این راه از دست می‌دهند.

کد خبر 748771

دیگر خبرها

  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • خروج علیه شهردار تهران
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود