Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@12:21:08 GMT

چت آسان‌تر در به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۷۹۳۵

چت آسان‌تر در به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ

ایتنا - واتس‌اپ شروع به انتشار یک به‌روزرسانی جدید بتا برای کاربران اندروید کرده است که با این به‌روز رسانی چت آسان‌تر خواهد شد.
پلتفرم WhatsApp در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که ارسال پیام به مخاطبین ذخیره نشده را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. در حال حاضر، وقتی روی یک شماره تلفن در حباب چت ضربه می‌زنید، WhatsApp شما را مستقیماً به برنامه شماره‌گیر پیش‌فرضتان می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از باشگاه خبرنگاران جوان، با به‌روزرسانی‌ پلتفرم واتس‌اپ ممکن است پس از کلیک بر روی شماره تلفن گزینه‌های بیشتری برای شما نمایان شود. همچنین بر اساس گزارش WABetaInfo، واتس‌اپ شروع به انتشار یک به‌روزرسانی جدید بتا برای کاربران اندروید کرده است. این به‌روزرسانی، نسخه برنامه را به ۲.۲۲.۸.۱۱ می‌آورد و این پلتفرم متعلق به متا به شما امکان می‌دهد هنگام انتخاب شماره تلفن در حباب‌های چت از برخی میانبر‌ها استفاده کنید.

پلتفرم واتس‌اپ گزینه‌های جدیدی مانند افزودن به مخاطبین و تماس پس از آپدیت را به کاربران اندروید خود نشان می‌دهد. اگر شماره تلفنی که روی آن ضربه می‌زنید در واتس‌اپ موجود باشد، پلتفرم به شما گزینه‌ای برای شروع مکالمه با مخاطب نیز نشان می‌دهد. دو گزینه دیگر همیشه زمانی ظاهر می‌شوند که شماره تلفن در واتس‌اپ در دسترس نباشد و همانطور که اشاره شد این ویژگی فقط برای کاربران اندرویدی که در برنامه بتا واتس‌اپ ثبت نام کرده اند در دسترس است و اگرچه این شرکت هنوز هیچ جزئیات رسمی در مورد آن اعلام نکرده است.

هفته گذشته، واتس‌اپ مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را برای پیام‌های صوتی فعال کرد واین پلتفرم ادعا می‌کند که این ویژگی‌های جدید ارتباط کاربران با دوستان و خانواده خود را آسان‌تر می‌کند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: واتس اپ برای کاربران شماره تلفن واتس اپ آسان تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبیتکس، پیشگام در آموزش و آگاهی کاربران دنیای رمزارز

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و آموزش، یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازها برای ورود به این بازار است.

صرافی نوبیتکس در راستای برطرف کردن نیاز آموزشی کاربران بازار رمزارز، پلتفرم آموزشی با عنوان «آکادمی نوبیتکس» را با هدف آموزش افراد برای ورود به دنیای کریپتوکارنسی، ایجاد کرده است.

آکادمی نوبیتکس با ارائه آموزش‌های جامع و کاربردی، نقش مهمی در کاهش چالش‌ها و پیچیدگی‌های مربوط به این حوزه ایفا می‌کند. این پلتفرم بر آن است تا با ارتقای سطح دانش و آگاهی افراد، علاوه بر آماده کردن آنها برای موفقیت در این بازار پرهیجان، دانش فنی افرادی را که علاقمند به صنعت بلاکچین و رمزارز هستند نیز ارتقا دهد.

به سوی آگاهی و دانش

آکادمی نوبیتکــس از نیمــه ســال 1402 در پاســخ به نیــاز جامعه برای گســترش آگاهی و آمــوزش رایگان در حــوزه کریپتو راه‌اندازی شــد. هدف آکادمی نوبیتکس دسترس‌پذیر کردن آموزش با کیفیت و متنوع برای علاقه‌مندان کریپتو است.

این پلتفرم به صورت تخصصی و حرفه‌ای، مباحث مربوط به بلاکچین و رمزارز را آموزش می‌دهد.

بحث و بررسی‌ تخصصی سوژه‌های روز دنیای رمزارزها تا آموزش تحلیل و ترید به زبان ساده از موضوعاتی است که به نوبت دستمایه ساخت ویدئوها و وبینارهای آکادمی نوبیتکس قرار می‌گیرد.

در این آکادمی، تمامی محتواها و دوره‌های آموزشی با دقت بالا طراحی شده‌اند و به صورت مرتب و منظم بروزرسانی می‌شوند تا کاربران بتوانند همواره از آخرین توسعه‌ها و نوآوری‌های حوزه رمزارزها مطلع باشند. علاوه بر این، با توجه به تنوع سطح دانش و تجربه کاربران، محتواها در سطوح مختلفی از ساده تا پیشرفته ارائه شده است تا همه بتوانند به صورت کاملاً شخصی‌سازی‌شده از آن‌ها بهره‌مند شوند.

سمفونی آموزش و آگاهی در دنیای رمزارز

با گذشت کمتر از یک سال از شروع به فعالیت پلتفرم آموزشی نوبیتکس، تا به حال 51 ساعت محتوای آموزشی در قالب 14 وبینار، هفت کارگاه آموزشی و چهار دوره آفلاین در اختیار علاقه‌مندان به این حوزه  قرار گرفته است.

آکادمی نوبیتکس به‌عنوان یکی از منابع اصلی آموزشی در این زمینه شناخته می‌شود و کاربران می‌توانند با صرف زمان کوتاهی با تمامی اصطلاحات و مفاهیم کریپتویی آشنا شوند و از این طریق، درک بهتری از این بازار متغیر و پویا پیدا کنند.

در حال حاضر بیش از 200 هزار مخاطب، محتواهای آموزشی این آکادمی را دنبال می‌کنند که به این ترتیب، آکادمی نوبیتکس به عنوان یکی از مراجع اصلی آموزش در این حوزه شناخته شده است.

آموزش‌های صحیح و اصولی به کاربران بازار ارزهای دیجیتال این امکان را می‌دهد که قبل از سرمایه‌گذاری، با مفاهیم و ابعاد پرپیچ‌و‌خم این بازار آشنا شوند. این روش باعث می‌شود که کاربران با دید بازتر و اطلاعات بیشتر، برای ورود به بازار رمزارزها اقدام کنند و تصمیم‌گیری‌های بهتری داشته باشند.

ویدئوهای آموزشی را در آکادمی نوبیتکس و مطالب آموزشی در زمینه رمزارزها را در مجله نوبیتکس مطالعه کنید. نوبیتکس اولین و بزرگترین پلتفرم تبادل رمزارز در ایران است.

دیگر خبرها

  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • نوبیتکس، پیشگام در آموزش و آگاهی کاربران دنیای رمزارز