Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:44:15 GMT

نخستین کاپیتان تاریخ تیم‌ ملی والیبال درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۷۹۵۶

نخستین کاپیتان تاریخ تیم‌ ملی والیبال درگذشت

به گزارش ایرنا، محمد شریف‌زاده پیشکسوت ارزشمند والیبال که به عنوان کاپیتان تیم ملی مردان ایران در بازی‌آسیایی ۱۹۵۸حضور داشت و با این تیم مدال نقره آسیا را بر گردن آویخت، شب گذشته پنجشنبه درگذشت.

مراسم تشییع و خاکسپاری زنده‌یاد شریف‌زاده ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه فردا (شنبه) در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون والیبال در پیامی این ضایعه غم‌انگیز را به خانواده زنده‌یاد شریف‌زاده و خانواده بزرگ والیبال تسلیت گفت و از ایزد منان برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت کرد.

برچسب‌ها مسابقات قهرمانی آسیا محمدرضا داورزنی تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی آسیا محمدرضا داورزنی تیم ملی والیبال مسابقات قهرمانی آسیا محمدرضا داورزنی تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح خلیج فارس در قرن ۱۶ میلادی مانند فتح خرمشهر دارای اهمیت است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی ظهر دوشنبه، دهم اردیبهشت ماه در حاشیه آئین اختتامیه جشنواره بین المللی خلیج فارس اظهار داشت: روز خلیج فارس یادآور یکی از مجموعه فتوحات گسترده ملت ایران در طول تاریخ است.

وی با تاکید بر اهمیت روز ملی خلیج فارس، اخراج پرتغالی‌ها از این منطقه را مثل روزهای بزرگ شکست مغول‌ها، یونانی‌ها و رومی‌ها از ایرانیان دانست و افزود: فتح خلیج فارس به دست دلاور مردان ایرانی در سال ۱۶۲۲ میلادی مثل فتح خرمشهر بوده و اهمیت زیادی دارد.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه خلیج فارس خانه ما است گفت: این روز نشانه حراست از نمادهای هویتی و پاسداری از خلیج فارس است و امروز ما وظیفه مهمی برای دفاع از نام، محیط زیست و مردمان این منطقه، بر عهده داریم.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف ما زنده نگه داشتن تاریخ و هویت خلیج فارس است که این هویت و تاریخ نشانه‌هایی مثل موسیقی، فرهنگ و آداب و رسوم دارد.

دوستی گفت: روز ۱۰ اردیبهشت ماه که روز فتح جزیره هرمز و حاکمیت ایرانیان بر تمام خلیج فارس است بهانه‌ای است که فرهنگ و هنر غنی منطقه را معرفی کنیم و یاد و نام خلیج فارس را زنده نگه داریم.

کد خبر 6092095

دیگر خبرها

  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • فتح خلیج فارس در قرن ۱۶ میلادی مانند فتح خرمشهر دارای اهمیت است
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • گل سوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!