Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@15:26:30 GMT

والدین نگران فرزندان خود نباشند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۸۱۰۷

والدین نگران فرزندان خود نباشند

رضا فدایی گفت: شاید هرگز بیماری کرونا ریشه کن نشودبه همین خاطر والدین نگرانی را کنار بگذارند و بچه‌ها را راهی مدرسه کنند.

در حدود یک سال است که واکسیناسیون شروع شده و در حال حاضر همه بچه‌های بیش از ۵ سال می‌توانند واکسن دریافت کنند و بسیاری نیز تزریق کرده‌اند.

به گفته او واکسیناسیون باعث شده که بیماری کرونا تبدیل به یکی از بیمار‌های تنفسی مانند سرماخوردگی و آنفلوانزا شودو شاید هرگز این بیماری ریشه کن نشود، ولی دیگر مثل یکی دوسال گذشته شدت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هنگامی که دانش‌آموزان مبتلا شوند در بیشتر مواقع بعد از یک دوره کوتاه و با درمان‌های ساده بهبود پیدا می‌کنند.

مسئول واحد مبارزه با بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت استان اصفهان به والدین توصیه کردنگرانی را کنار بگذارند و دوز نخست واکسن بچه‌ها و پس از یک ماه دوز دوم را تزریق کرده و آن‌ها را راهی مدرسه کنند تا روال تعلیم و تربیت مانند گذشته از سر گرفته شود.

در استان اصفهان حدود ۸۰ درصد از دانش آموزان دبیرستان واکسن کرونا را دریافت کردند، اما در رده‌های سنی پایین‌تر، حدود ۱۰ درصد آن‌ها واکسن تزریق کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه ترکمان اسدی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دز واکسن تزریقی می‌شود.

 او تصریح کرد: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان گفت: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

 ترکمان اسدی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، افزود: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان