Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ امام جمعه شهرستان پاوه گفت: اگر بتوانیم وحدت واقعی را میان مردم سنی و شیعه جا بیاندازیم و تبلیغ کنیم انقلاب هرگز شکست نخواهد خورد و شاهد شکست دشمنان خواهیم بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری با اشاره به وقایع اخیر در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: هرجا که خونی به ناحق ریخته شود سبب تأسف ما می‌شود و ریختن خون شیعه و سنی، هیچ‌کدام جایز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان پاوه خاطرنشان کرد: فرد هتاک و تکفیری به ماه رمضان و حرم بی‌احترامی کرده و اقدام این فرد مجهول‌الهویه سبب شهادت دو طلبه بی‌گناه و مصدوم کردن یک طلبه دیگر شد که این حرکت را به‌شدت محکوم می‌کنیم.

شهادت دومین طلبه حادثه تروریستی حرم رضوی/ حجت‌الاسلام دارایی هم آسمانی شد + فیلم و تصویرپیام نماینده ولی فقیه در سپاه بمناسبت حادثه تروریستی در حرم رضویشعرخوانی حاج مهدی رسولی در ارتباط با حادثه تلخ تروریستی حرم امام رضا(ع) + فیلم

امام جمعه شهرستان پاوه بیان کرد: از رئیس‌جمهور و وزیر اطلاعات که دستور پیگیری قضیه را دادند تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/833/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داعش داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد

امام جمعه فردیس گفت: برای بزهکاری‌های اجتماعی باید به جای درمان به دنبال پیشگیری باشیم و ورزش یکی از بهترین راهکارهای پیشگیری از جرائم است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز اظهار کرد: مسئله ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی حائز اهمیت است و انتظار داریم مدیران شهری در راستای توسعه فضای ورزشی اقدام کنند.

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی ما تفریحات سالم است، از ائمه اطهار روایات فراوان داریم که اوقات خود را به سه قسمت تقسیم کنند که یک بخش آن تفریح است، اگر تفریحات سالم وجود نداشته باشد، بدن توان لازم را نخواهد داشت.

امام جمعه فردیس خاطرنشان کرد: برای بزهکاری‌های اجتماعی به جای درمان باید دنبال پیشگیری باشیم، ورزش یکی از بهترین راهکارهای پیشگیری از جرائم است.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: اگر هزینه‌ها را در آموزش و پرورش درست صرف می‌کردیم، نیازی به هزینه در زندان‌ها نداشتیم، ورزش یکی از هزینه‌های یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت است.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های زیادی در شهرستان فردیس وجود دارد، البته کمبود امکانات نیز در این خصوص مشهود است که باید با همدلی رفع شود، تمام توقع ما نباید از بخش دولتی باشد، بلکه باید به بخش خصوصی در این زمینه توجه کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس تصریح کرد: ورزش باید همراه با اخلاق باشد، امروز جامعه ما نیاز به جهان پهلوان تختی‌ها دارد و نباید فراموش کنیم که ورزش باید توام با اخلاق باشد.

کد خبر 749249

دیگر خبرها

  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان