Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@11:58:44 GMT

نخستین محک جدی شمسایی در مقدماتی جام ملت‌های آسیا

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۸۱۸۹

نخستین محک جدی شمسایی در مقدماتی جام ملت‌های آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران از یک‌شنبه، ۲۱ فروردین در قرقیزستان آغاز می‌شود تا وحید شمسایی نخستین محک جدی خود را در قامت سرمربی تیم ملی فوتسال در این مسابقات بخورد. البته ایران در گروه سختی قرار ندارد و باید با مالدیو، ترکمنستان و قرقیزستان دیدار کند.

سعید مومنی، باقر محمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، محمدحسین درخشانی، مرتضی عزتی، علی رفیعی‌پور، سالار آقاپور، مسعود عباسی، مسعود یوسف، حمزه کدخدایی، مهدی کریمی، مسلم اولادقباد، سعید احمدعباسی و حسین طیبی بازیکنانی هستند که شمسایی قرار است با آن‌ها راهی مقدماتی جام ملت‌های آسیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین طیبی، بازیکن تیم فوتبال بنفیکا پرتغال کاپیتان جدید تیم ملی است که در این بازی‌ها است و قرار است بازوبند را به دست کند.

تیم ملی اردوی خود را با کمی تاخیر و از ۴ فروردین در هتل اوین تهران و با حضور ۳۲ بازیکن برگزار کرد، سپس تعداد افراد حاضر در اردو ابتدا به ۲۱ و سپس به ۱۴ نفر کاهش پیدا کرد. احمد اسماعیل‌پور بازیکن باتجربه تیم ملی به دلیل تاخیر ۹۰ دقیقه‌ای در اولین اردوی تیم ملی، خیلی زود از این لیست تیم ملی خط خورد و این مسابقات را از دست داد. لیست تیم ملی که نسبت به گذشته تغییراتی را داشته است، با تفکرات وحید شمسایی پیرامون جوانگرایی و تغییر نسل بسته شده است و به گفته سرمربی تیم ملی این لیست برای مسابقات قهرمانی آسیا هم تغییر خواهد کرد.

تیم ملی در اردوهای خود دو دیدار دوستانه با تیم ملی افغانستان و تیم باشگاهی مقاومت برگزار کرد. در دیدار با افغانستان که به درخواست سرمربی ایرانی این تیم برگزار شد، شاگردان شمسایی برابر حریف خود با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شدند. همچنین در دیدار تیم ملی فوتسال با تیم لیگ برتری مقاومت، شاگردان شمسایی با ۷ گل رقیب خود را شکست دادند تا با روحیه اردوی خود را به اتمام برسانند.

ملی‌پوشان تیم ملی عصر روز چهارشنبه، ۱۷ فروزدرین عازم قرقیزستان شدند تا آماده تقابل با ۳ حریف خود شوند. شهاب سفال‌منش و مصطفی نظری، دستیاران شمسایی در این مسابقات هستند. برنامه کامل بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۲ آسیا به شرح زیر است:

ایران – مالدیو، یک‌شنبه ۲۱ فروردین، ساعت ۱۵:۳۰

ایران – ترکمنستان، دوشنبه ۲۲ فروردین، ساعت ۱۵:۳۰

ایران – قرقیزستان، سه‌شنبه، ساعت ۱۸:۳۰

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران جام ملت های آسیا وحید شمسایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: موانع فرزندآوری باید رفع شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی سرمربی کنونی تیم فوتسال ایران و بازیگر سابق فوتسال درباره بحث جوانی جمعیت با تأکید بر تهدیدات میانسالی در کشور گفت: این تهدید از خیلی سال‌های پیش شروع شده منتها ما آن را جدی نگرفتیم.

وی با اشاره به اینکه بیش ازبیست سال پیش این صحبت‌ها را می‌شنیده، اما کسی جدی نمی‌گرفته است، گفت: حال این امر تبدیل به یک خطر شده که باید برایش خیلی فکر شود که البته عوامل زیادی هم باعث و بانی آن هستند. شمسایی با ابراز تأسف نسبت به کسانی که الان در دور و اطراف هر کداممان می‌بینیم که علاقه به تشکیل خانواده و فرزندآوری ندارند، گفت: یک بعد قضیه مالی و اقتصادی است که باید برای زوج‌های جوان و جوانان در شرف ازدواج حل شود تا ان‌ها مسیر درست زندگی خود را پیدا کنند. من همیشه یک مثال فوتبالی می‌زنم آن هم این است که شما ۵۰ سال نمی‌توانید یک تیم ملی را با همان اعضا نگه دارید

بنابراین ما نیاز به تیم نوجوانان، امید، جوان و بزرگسال داریم و اینها مدام باید در این چرخه تغییر کنند. وی با اشاره به اینکه با حرف نمی‌توان کاری از پیش برد نیاز به عمل در جامعه داریم، گفت: بچه که بودم خاطرم است که مرا به ورزشگاه می‌بردند و میگفتند یک وقت حرف بدی نزنی، بچه‌ها بشنوند و یاد بگیرند هنوز این حرف در گوشم است، ما نیاز به قشر کودک و نوجوان همه جا داریم.

شمسایی با اشاره به اینکه خیلی افراد متولی هم هستند که سمت تشکیل خانواده و فرزندآوری نمی‌روند، گفت: درست است که این قاعده همه جا وجود ندارد که به خاطر شرایط مالی فرزندآوری کم شده است، من خیلی دوستانم هم هستند که تمایل به ازدواج و فرزند با وجود عدم مشکل مالی ندارند، اما برای آن قشری که نیاز مالی دارند دولت می‌بایست کاری بکند و موانع را از سر راه بردارد. با این حال من هر حرفی بزنم کارشناس نیستم و مسئولین در این زمینه اشراف دارند و باید شرایط را بررسی کنند ما تنها از کنار گود می‌توانیم حرفی بزنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • تولید خودرو در نخستین ماه بهار افت کرد
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • حذف فتوحی و باهر از جدول مقدماتی شمشیربازی گرندپری سئول