Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، لوپن در نظرسنجی‌ها در هفته‌های اخیر سیر صعودی داشته است و انتظار می‌رود در دور دوم با مکرونی که انتخاب مجدد او حتی چند هفته پیش یک نتیجه قطعی به نظر می‌رسید، روبرو شود.

مکرون همچنان در نظرسنجی‌ها برای دور دوم پیش است، اما پیشتازی او می‌تواند کمی خطا هم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهوری کنونی فرانسه در گفت‌وگو با رادیو RTL اظهار داشت: «چه کسی می‌توانست 6 هفته پیش بفهمد که من ناگهان کمپین سیاسی خود را آغاز می‌کنم و وقتی جنگ در اوکراین شروع شود، روی مسائل داخلی تمرکز خواهم کرد.»

مکرون ادامه داد: «بنابراین این یک واقعیت است که من حتی دیرتر از آنچه می‌خواستم وارد کارزار انتخاباتی شدم.»

مارین لوپن

رئیس‌جمهوری فرانسه ههمچنین در مصاحبه‌ای با روزنامه لو پاریزین گفت: «اگر لوپن در این ماه انتخاب شود، برنامه اجتماعی او سرمایه‌گذاران بین‌المللی را دور خواهد کرد.»

او افزود: «برنامه لوپن بیکاری گسترده ایجاد می‌کند، زیرا سرمایه‌گذاران بین‌المللی را از خود دور کرده و از نظر بودجه دچار مشکل می‌شود. اصول او تغییر نکرده؛ این یک برنامه نژادپرستانه است که هدفش تقسیم جامعه بوده و بسیار بی‌رحمانه است.»

لوپن روز جمعه به رادیو فرانس اینفو گفت: «امانوئل مکرون برنامه من را نمی‌داند. او باید فکر کند که برنامه ژان لوک ملانشون (رقیب چپ افراطی) است.»

کد خبر 668391 برچسب‌ها انتخابات فرانسه - امانوئل مکرون فرانسه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات فرانسه امانوئل مکرون فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری