Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد حدادی روز جمعه در گفت و گویی تلویزیونی، اظهار داشت: زمانی‌که در لیگ چین بازی می‌کنیم، محدودیت‌های زیادی داریم و مستقیم به زمین می‌رویم و سپس به هتل باز می‌گردیم. علاوه بر آن در این فصل از لیگ برتر در مرحله پلی آف با تیم شهرداری گرگان قرارداد بستم و سعی کردم بهترین بازی را در این تیم داشته باشم.

وی عنوان کرد: اختلاف زیادی بین نسل جدید و نسل قدیمی در تیم ملی پیش آمده و استعدادیابی خوبی نکردیم و لیگ خوبی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند تیم بازیکنان خوب و خارجی‌های توانمند جذب می‌کنند اما برخی از تیم‌ها چنین شرایطی ندارند.

لژیونر بسکتبال ایران با اشاره به اینکه لیگ خوب، پشتوانه تیم ملی است، گفت: اگر بازیکن خارجی خوبی جذب کنند، بازیکنان ایرانی در کنار آنها پیشرفت خواهند کرد. در زمان قدیم وقتی ۱۸ سالم بود با بازیکنان بزرگ تمرین می‌کردیم تا بهترین‌ها را یاد بگیریم اما الان ۱۶ تیم در لیگ برتر هستند و  به پلی آف می‌روند و رقابتی ندارند.

وی اضافه کرد: اگر یک اساسنامه خیلی خوب داشته باشیم و هر سال آن را تغییر ندهیم، شرایط بازی‌ها بهتر خواهد شد. هر ساله تعداد بازی‌ها فرق می‌کند و اگر بازیکنان خوب و خارجی از اول فصل در تیم‌ها بازی کنند و تنها در پلی آف حضور نداشته باشند، بازیکنان ایرانی در کنار بازیکنان خوب خارجی می‌توانند پیشرفت کنند. هر چند اولین بار است که امسال بازیکنان خارجی زودتر از مرحله پلی آف در تیم های سیرجان، گرگان و شیمیدر حضور یافته اند.

بازیکن تیم ملی بسکتبال یادآور شد: شاهد این بودیم بازیکنی که پس از ۳۰ روز به تیم ملی اضافه شده، در المپیک بازی می‌کند و بازیکنی که ۱۰ یا ۱۵ سال در تیم ملی حضور داشته، اسم او را خط زدند. بخاطر المپیک هر فردی را دوست دارند به تیم ملی می‌آوردند و اعزام می‌کنند. دومین بار بود در المپیک بازی می‌کردم. خیلی‌ها در ایران دوست دارند تا بازیکن تیم ملی شوند اما فدراسیون این فرصت را به آنها نداد تا در اردو رقابت کنند.

وی افزود: همه باید دست به دست دهیم تا تابستان خیلی خوبی داشته باشینم زیرا سه تورنمتت خیلی مهم داریم. تیم‌های دیگر قوی هستند و حسابی تمرین کردند و ما خیلی عقب تر هستیم. تیم ملی بسکتبال؛ کاپ آسیا، بازی‌های هانگژو و پنجره جهانی را در پیش دارد. تابستان خیلی شلوغی داریم و فدراسیون، ۲۱ اعزام دارد.

حدادی در پاسخ به حضور تیم‌های فوتبال فولاد و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای آنها آرزوی موفقیت دارم. هر چند استقلالی هستم اما فولاد هم تیم شهرمان است و از آن حمایت می‌کنم.

برچسب‌ها حامد حدادی تیم ملی بسکتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حامد حدادی تیم ملی بسکتبال ایران باشگاه استقلال حامد حدادی تیم ملی بسکتبال ایران باشگاه استقلال تیم ملی پلی آف تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر

شب گذشته و پس از پایان بازی استقلال مقابل تراکتور، هیات مدیره آبی‌ها با برگزاری یک جلسه فوری، حکم بر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال دادند و شبانه او را برکنار کردند.

علی سامره سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال با انتشار یک استوری علیه یک دلال بدنام و مدیر از رده خارج استوری منتشر کرد و نوشت: 

از شنیدن خبر کودتا علیه علی خطیر شوکه شدم، مگر می‌شود مدیرعامل باشگاه به خاطر حمایت از بازیکنان و پرداخت مطالبات آنها آن هم در آستانه حساس‌ترین بازی هفته‌های پایانی لیگ برتر برکنار شود؟ متاسفانه یک دلال بدنام و یک مدیر از رده خارج تصمیمات شخصی خود را به اسم پتروشیمی انجام می‌دهند. هوادار به هوش باشد که شان استقلال را یک مشت آدم دو زاری امتحان پس داده تا چه حد دارند پایین می‌آورند که به خاطر کدورت‌های شخصی و عقده‌ای در حساس‌ترین لحظات مهم لیگ به استقلال ضربه می‌ززند از ترس اینکه مبادا خطیر با استقلال قهرمانی بیاورد و سال بعد ماندگار شود. هیچکس ضربه نمی‌خورد جز استقلال... هلدینگ خلیج فارس باید جلو این اشتباه را بگیرد. آدم‌های کوچکی که این اتفاق تلخ را رقم زدند باید بدانند با این تصمیم برچسب‌های زیادی برای خود خریدند که در آینده می‌بینند و از تصمیم امروزشان پشیمان می‌شوند. هرچند قویا معتقدم تصمیم هلدینگ نبوده و شخصی بود و اینجاست که شان استقلال را نباید پایین می‌آوردند که آوردند.

منبع: آنا

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • مشاغل بهاره در تهران قدیم | کاهگل‌مالی و یخ‌فروشی
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال