Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@16:33:47 GMT

توزیع مجدد شکر وبرنج در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۸۲۶۹

توزیع مجدد شکر وبرنج در ماه رمضان

آفتاب‌‌نیوز :

«سید سعید راد» در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور گفت: در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ مجدداً ۱۰۰ هزار تن برنج از انواع هندی و پاکستانی و ۱۰۰ هزار تن شکر سفید برای مصرف خانوارها و صنف و صنعت از محل ذخایر راهبردی، متناسب با موجودی انبارها به منظور عرضه در سطح کشور تخصیص یافته و در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان‌ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار داشت: برنج هندی ۱۱۲۱ در بسته‌بندی‌های ۱۰ کیلویی و به قیمت هر کیلوگرم ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان برای مصرف‌کنندگان، برنج پاکستانی در بسته‌بندی‌های ۱۰ کیلویی با قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج تایلندی در بسته‌بندی‌های ۱۰ کیلویی با قیمت هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در کشور عرضه می‌شود..

راد گفت: شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف و با احتساب ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان‌ها قرار می‌گیرد..

وی با بیان اینکه تعیین شیوه، شبکه و مباشرین توزیع کالاهای تخصیصی بر عهده کارگروه تنظیم بازار استان‌ها است، تصریح کرد: این کالاها از طریق شبکه‌های منتخب اعم از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف، اصناف منتخب، مراکز عرضه مستقیم کالا و میادین میوه و تره‌بار در سطح کشور توزیع می‌شود.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در این نامه اظهار داشت: ادارات کل غله و خدمات بازرگانی استان‌ها، وظیفه تأمین و تدارک برنج و شکر تنظیم بازار تخصیصی را برعهده خواهند داشت.

وی بیان کرد: تخصیص برنج مربوط به استان‌های تولیدکننده برنج شامل گیلان و مازندران با درخواست رئیس کارگروه تنظیم بازار استان انجام می‌شود.

راد افزود: سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، بازرسان سازمان‌های جهاد کشاورزی استان، سازمان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف ایران مکلفند نسبت به کنترل و نظارت بر روند توزیع و رعایت قیمت فروش کالاهای یاد شده، اقدام و در صورت بروز تخلف، اقدام قانونی را با هماهنگی مراجع انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شکر برنج ماه رمضان کارگروه تنظیم بازار استان بسته بندی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام شد
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین