Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد قناعت روز جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان امام علی (ع) سرایان در جمع خبرنگاران افزود: کمبود تخت و ناکافی بودن فضای بخش دیالیز این بیمارستان از دغدغه‌های فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر سرایان بود که این بازدید هم در همین راستا انجام شد.

وی بیان کرد: بنا به تصمیماتی که در این بازدید و با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی اتخاذ شد، با افزایش ۲ تخت جدید به این مجموعه، تعداد تخت‌های دیالیز بیمارستان امام علی (ع) به ۶ تخت افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی گفت: به منظور بهبود شرایط نیز فضای وسیع‌تر و مناسب‌تری در اختیار بخش دیالیز قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی مطلوب کلینیک تخصصی بیمارستان شهرستان سرایان افزود: ساختمان این مجموعه طی چند ماه آینده تکمیل می‌شود.

قناعت گفت: این کلینیک با تامین تجهیزات لازم توسط دانشگاه علوم پزشکی، افتتاح می‌شود و برای خدمات‌رسانی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سفر امروز به سرایان برای حضور در نماز جمعه انجام شد، به بازدیدش از محور سه راهی روم - سرایان اشاره کرد و افزود: چند بار از این مسیر گذر کردیم و شرایط آن نامطلوب است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات این محور، بهمن و اسفند سال گذشته پیگیری‌هایی در تهران صورت گرفت که پیرو آن، جاده قدیم این مسیر روکش آسفالت می‌شود.

وی گفت: عملیات اجرای پروژه باند دوم از سرایان تا سه راهی زنگویی در حال انجام است و تا ۲ ماه آینده این بخش زیر بار ترافیک می‌رود.

استاندار خراسان جنوبی امروز با سفر به شهرستان سرایان از بیمارستان امام علی (ع) به‌ویژه بخش های دیالیز و کلینیک تخصصی بازدید کرد.

بازدید از پروژه اجرای باند دوم فردوس - سرایان - آفریز - روم برنامه دیگر این سفر بود.

طول پروژه باند دوم ۱۲۶ کیلومتر است و از مجموع این محور، ۳۶ کیلومتر تکمیل شده و زیر بار ترافیک رفته است.

اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، عملیات اجرای ۳۰ کیلومتر دیگر از این محور را در دست اقدام دارد.

استاندار خراسان‌جنوبی امروز در نماز جمعه سرایان نیز حضور یافت.

برچسب‌ها بهسازی راه ها سرایان جواد قناعت کمبود تخت بیمارستانی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهسازی راه ها سرایان جواد قناعت بهسازی راه ها سرایان جواد قناعت کمبود تخت بیمارستانی خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد

 فرامرز دهمرده  اظهار کرد: این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

وی ادامه داد: با توجه به رشد بیماران دیالیزی مبتلا به فشار خون بالا و دیابت که منجر به نارسایی سیستم کلیوی می‌شود لازم است تا افراد نسبت درمان به موقع اقدام و با تغییر در سبک زندگی به ایجاد جامعه سالم کوشا باشند.

رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه با اشاره به فعال بودن چهار دستگاه دیالیز در این بیمارستان تصریح کرد: دسترسی افراد دیالیزی به خدمات بهینه و منجر به بهبود کیفیت زندگی بیماران شده است.

به گفته وی ؛ در حال حاضر ۱۶ بیمار دیالیزی در میرجاوه حضور دارند که سال گذشته ۲۵۰۰ جلسه دیالیز ویژه این افراد انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد