Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد به تشریح مشکلات احتمالی در اینترنت و آنتن دهی در شهر سی سخت خبر داد و گفت: احتمال دارد در محله ای وزش باد سبب تغییر در آنتن دهی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس تعدادی از شهروندان در شهر سی سخت از مشکلات آنتن دهی و اینترنت در این شهر گلایه داشته و عنوان کردند: کیفیت اینترنت در این شهر به شدت پایین آمده و به نظر می رسد مشکل از پهنای باند و زیرساخت‌های اینترنتی است  چرا که هر وقت  آنتن‌دهی تلفن همراه ضعیف می‌شود با مشکل ضعیف شدن اینترنت هم مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه مدیر کل مخابرات استان در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: ممکن است در اثر قطعی برق، یا مشکلات کوتاه مدت سبب اختلال در اینترنت شده باشد.

امیری با بیان اینکه شدت باد از دیگر عوامل بر هم زننده تنظیمات آنتن دهی است، گفت: مناطقی که این قبیل مشکلات وجود داشته باشد با اعلام شهروندان شهر سی سخت سعی بر حل آنها خواهیم داشت.

وی افزود: آنتن ها در بالای دکل ها نصب است و در برخی مواقع چون شدت باد زیاد است،  احتمال دارد در محله ای سبب تغییر در آنتن دهی شود که به پیمانکار اعلام می شود تا این مشکلات را در آن مناطق حل کند.

مدیرکل مخابرات استان گفت: آنتن بالای دکل درجه ای دارد  و برای اینکه کدام مناطق را پوشش دهد تعریف شده است، وقتی تنظیمات آن دچار مشکل شود سبب ضعف در آنتن دهی و اینترنت می شود که اگر مشترکین این قبیل مشکلات را اطلاع دهند در اسرع وقت درصدد حل آن خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهر سی سخت آنتن دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ

یتنا - واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند.
گزارش‌های فنی حاکی از آن است که اپلیکیشن واتس‌اپ در حال حاضر مشغول آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به اتصال به اینترنت، فایل‌ها را به اشتراک بگذارند.

واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند. به این معنی که کاربر می‌تواند برای هر مخاطبی که در اپلیکیشن قرار دارد، بدون نیاز به اینترنت فیلم و عکس ارسال کند.

وب‌سایت WABetaInfo که متخصص در پیگیری و افشای اخبار واتس‌اپ است، گفت که این ویژگی جدید «افراد نزدیک» نام دارد و کار آن به ارسال داده‌ها از طریق شبکه‌های بلوتوث مانند قابلیت ارسال سریع در دستگاه‌های اندروید یا ویژگی AirDrop در دستگاه‌های اپل مرتبط است.

برای بهره‌مندی از این قابلیت، باید آخرین نسخه آزمایشی واتس‌اپ را دانلود کرده و تنظیمات را تغییر دهید تا اپلیکیشن به فایل‌های موجود در دستگاه، موقعیت جغرافیایی و بلوتوث شما دسترسی داشته باشد.

به گفته WABetaInfo، روند ارسال داده‌ها از طریق ویژگی جدید رمزگذاری خواهد شد و گیرنده داده‌ها شماره تلفن فرستنده را برای حفظ حریم خصوصی نشان نمی‌دهد.

دیگر خبرها

  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • کاربردهای خلاقانه برای لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌های قدیمی
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام