Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:15:07 GMT

ایجاد دانشگاه علوم پزشکی بروجرد یک مطالبه عمومی است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۸۹۱۱

ایجاد دانشگاه علوم پزشکی بروجرد یک مطالبه عمومی است

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد و راه‌اندازی دانشگاه علوم پزشکی بروجرد یک مطالبه عمومی برای مردم این شهرستان و مردم برخی شهرهای همجوار است.

دکتر فاطمه مقصودی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه بروجرد، این شهرستان را تنها شهر بزرگ کشور دانست که از داشتن دانشگاه علوم پزشکی محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این کمبود در استان لرستان هم احساس می‌شود و این استان تنها یک دانشگاه علوم پزشکی دارد که این مهم موجب کمبود خدمات‌رسانی به شهروندان در استان شده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بروجرد می‌تواند علاوه بر توسعه خدمات‌رسانی به شهرستان و دیگر شهرهای همجوار، سطح خدمات رسانی بهداشتی به لرستان را افزایش دهد.

مقصودی با اشاره به اقدامات گسترده در راستای توسعه شهرستان بروجرد، اضافه کرد: تلاش برای تامین آب شرب بروجرد و تکمیل سد آبسرده، بازگشت کارخانجات تعطیل به چرخه تولید، تلاش برای وصل کردن بروجرد به خط ریلی، توسعه نساجی و جذب نیروی جدید تنها بخشی از اقدامات دو سال گذشته است.

 وی در خصوص کارخانجات عظیم خودرو و نساجی بروجرد، افزود: این دو کارخانه عظیم در سال‌های اخیر با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود که الحمدلله در دو سال گذشته و با تلاش شبانه روزی برای بازگشایی آن اقدام شده است.

نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: راه‌اندازی بخش دوزندگی نساجی بروجرد نیز زمینه ساز توسعه اقتصادی این صنعت و ایجاد اشتغال برای جوانان استان و شهرستان شده است و با راه‌اندازی فروشگاه‌های معتبر در سراسر کشور، توسعه اقتصادی صنعت دوزندگی لرستان نیز محقق می‌شود.

مقصودی بیان کرد: در دو سال گذشته در راستای ایجاد زیرساخت‌های شهرستان نیز اقدامات گسترده‌ای انجام شده که از آن جمله توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی اشترینان بوده است.

وی ادامه داد: ایجاد این زیرساخت مهم می‌تواند در راستای توسعه شهرستان و منطقه اشترینان تاثیرگذار باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس در خصوص توسعه روستاهای شهرستان، افزود: برخی روستاهای شهرستان از زیر ساخت‌های اصلی محروم بوده که خوشبختانه با هماهنگی و اقدامات جهادی، توسعه روستاها در شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

مقصودی ضمن تسلیت شهادت دو روحانی مجاهد در صحن رضوی و محکوم کردن این اقدام تروریستی اظهار کرد: جهاد تبیین فریضه‌ای بزرگ است و باید در راستای ترویج انقلاب و مسائل مربوط جهان اسلام، وظایف و تکالیف خود را انجام دهیم.

وی جمهوری اسلامی را میدان‌دار مبارزه با استکبار دانست و عنوان کرد: تحکیم موارد قدرت جمهوری اسلامی از مولفه‌های مهمی است که حول محور مردم می چرخد و باید با همراهی مردم به این مهم برسیم.

این نماینده مجلس تلاش برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم را بخشی از وظایف دولتمردان دانست و بیان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز برای این مهم در تلاش هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری مجلس شورای اسلامی دانشگاه علوم پزشکی سد آبسرده فاطمه مقصودی دانشگاه علوم پزشكي لرستان جمهوری اسلامی دانشگاه علوم پزشکی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره علت مرگ «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی توضیحاتی ارائه داد.

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: «علت فوت «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.»

او ادامه داد: «فرزانه اکبری، پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، چهارم اردیبهشت ماه، در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت مرگ او را محرمانه، به اطلاع خانواده‌اش خواهد رساند.»

«فرزانه اکبری»، همسر دکتر «فرید شهریور» فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر، خبر‌هایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم، در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده‌اند و چند پزشک هم در کما هستند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه‌ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر داده‌اند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند