Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار امروز در حاشیه اولین دیدار مردمی خود و میز خدمت در مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: در ارتباط با مراجعات مردمی، احساس می‌شود در دو بخش خلا وجود دارد که سعی می‌کنیم در کمترین زمان نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنیم.

وی افزود: بخش اول این است که بخشی از مردم نسبت به قوانین و ضوابط مربوط به حوزه مدیریت شهری آگاهی و اطلاعات کافی ندارند و همین باعث می‌شود در مسیری حرکت کنند که مشکلاتی بروز پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تبریز گفت: در این باب تلاش بنده و همکارانم این خواهد بود که از طریق آگاهی‌بخشی به مردم و توسعه آموزش در این حوزه، تغییراتی در نگرش شهروندان به موضوعات و وظایف شهرداری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بخش دیگری از مشکلات نیز به بحث‌های ساختاری مربوط است که برخی اوقات عدم همگرایی بین شهرداری و دستگاه‌های دیگر، نواقصات و مشکلاتی را به بار می‌آورد که در سه ماهه اول فعالیت‌مان تلاش خواهیم کرد این مشکل را اصلاح و به حداقل برسانیم.

هوشیار در بخش دیگری از صحبت‌های خود یادآور شد: بنده در ۱۴ محور به شورای اسلامی شهر تبریز برنامه ارائه داده‌ام و تلاش می‌کنیم با تحقق‌بخشی به این محورها و ایجاد تحول در ساختارهای سنتی، در کوتاه‌ترین زمان بهترین خدمات را به شهروندان عزیز تبریزی ارائه کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس تبریز شهردار تبریز میز خدمت مدیریت شهری مشکلات شهر تبریز شورای شهر تبریز شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از بازداشت هفت نفر از اراذل و اوباش که در منطقه رواسان تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ هاشم شعفی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی براینکه تعدادی اراذل و اوباش در منطقه رواسان با استفاده از قمه و قداره و اقدامات هنجارشکنانه باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده و به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده‌اند، بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد هفت نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی کرده و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان شرقی، وی با تاکید براینکه آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: افرادی که بخواهند با هیبت پوشالی، امنیت عمومی مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد.

وی از شهروندانی که توسط این افراد خسارت دیده اند؛ درخواست کرد تا برای شکایت و مطالبه خسارت از افراد دستگیر شده به پلیس امنیت عمومی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز