Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و‌ پیشوا در مجلس شورای اسلامی در پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ورامین اظهار کرد: ۲۰ فروردین روز انرژی هسته‌ای در ایران، روز اعلام دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای در کشور  است، روزی که ما توانستیم جزو ۱۰ کشور برتر دنیا شویم و بتوانیم اورانیم را غنی کنیم و عضو باشگاه هسته‌ای جهان شویم، گرامی می‌داریم نام و یاد شهدای هسته‌ای ایران که خون پاکشان برای بدست آمدن انرژی هسته‌ای توسط استکبار بر زمین ریخته شد تا کشور از نعمت انرژی هسته‌ای برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ۲۰ فروردین ماه در سازمان انرژی هسته‌ای کشور برنامه‌ای با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود و از ۹ دستاورد بزرگ و مهم هسته‌ای کشور رونمایی می‌شود، که ۳ دستاورد مهم در جهت استفاده و معالجه بیماران سرطانی استفاده، این دستاوردها در جهت خدمت رسانی به مردم استفاده می شود.

نوش‌آبادی بیان کرد: در روزهای اخیر در کشور شاهده حوادث تلخ و شیرین بودیم، شهادت دوتن از سربازان مکتب امام صادق(ع) که توسط عوامل فریب خورده شهادت و مجروح شدند، دشمن با این حرکت می خواهد ارتباط ملت ایران را با همسایگانش بر هم بزند، این حرکت در سالهای قبل نیز وجود داشت و دشمن از سالهای قبل اقدام به چنین کارهایی می کرد باید هوشیار باشیم، باید بصیرت داشته باشیم تا فریب دشمن را نخوریم.

وی تصریح کرد: فردی که اقدام به چنین حرکتی کرده، فریب دشمنان و استکبار را خورده و می‌خواهد با این حرکت ارتباط دو ملت دوست و برادر ایران و افغانستان را بر هم بزند، ایستادگی و مقاومت ملت افغانستان در برابر استکبار مشخص شده است، باید مواظب باشیم در بازی رسانه‌ای دشمن قرار نگیریم، دشمن می‌خواهد به امنیت کشور آسیب وارد کند، در کشور ناامنی به وجود بیاورد، با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی و نظامی و انتظامی این توطئه‌های دشمنان خنثی شده و در ادامه نیز خنثی خواهد شد.

نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: دشمن می خواهد از طریق رسانه ها جنگ تهاجمی در کشور بوجود بیاورد و ناامنی ایجاد کند، باید از داشته‌های خود بهره ببریم و در مقابل دشمن ایستادگی و تهاجم دشمن را دفع کنیم، دشمن از طریق رسانه‌هایی که دارد در حال حمله به کشور است باید سواد رسانه‌ای را تقویت کنیم.

نوش آبادی گفت: روزانه بیش از ۲۰۰ هزار سفر به استان تهران داریم و خطوط ریلی مطالبه اصلی مردم دشت ورامین است، نوسازی ناوگان حمل نقل عمومی و اتوبوس‌های دشت ورامین نیاز به نوسازی دارد و باید این اقدام انجام شود، در کنار این مطالبه‌ها باید خطوط ارتباطی دشت ورامین باید افزایش یابد، مسیر دوم ارتباطی مردم با پایتخت باید مورد مطالعه قرار گیرد چرا که مسیر اول با مشکلاتی مواجه است و پاسخگوی رفت آمد مردم مردم دشت ورامین نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا خاطر نشان کرد: نیازمند افزایش حق آبه سد ماملو هستیم تا مشکل کم آبی بخش کشاورزی حل گردد برای رفع نیاز کشاورزی شهرستان باید انتقال پساب تهران به دشت صورت گیرد و  اقدامات پایانی تصفیه خانه جنوب تهران در حال انجام است، یکی دیگر از مطالبه های به حق مردم دشت ورامین بحث بهداشت و درمان می‌باشد و باید در حوزه بهداشت و درمان برنامه‌ریزی داشته باشیم، و بیمارستان جایگزین شهید مفتح ورامین در دستور کار قرار دارد و در بوجه کشور اعتبار ملی تخصیص داده شده است.

نوش‌ آبادی در ادامه افزود: بنا بر فرمایشات رهبری که فرموده است که مجلس در انتصابات دخالت نکنند. باید در انتصابات مدیران معیار تعیین کنیم در این صورت اختلافی بوجود نمی‌آید، اختلاف زمانی قابل مشاهده است که رفیق سالاری در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی در پایان گفت: بنده همسو و در کنار دولت هستم، چرا که دولت یک دولت مردمی است و وظیفه همه ما این است که با دولت تعامل داشته و در جهت رفع مشکلات مردم همسو و یک دل باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین قرچک و پیشوا نماز جمعه ورامین ورامین نماینده مردم شهرستان های ورامین قرچک و پیشوا انرژی هسته ای دشت ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

حبیب‌زاده که در این جلسه حاضر بوده، در ادامه به آنچه در این جلسه اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: «آنچه بوده توضیحات اینجانب درباره اعتقادم به مدیریت آقای قالیباف بوده که آقای غضنفری در این میان از آن مقام محترم اجرایی درخواست کرد که درباره عدم تصویب طرح صیانت و فضای مجازی از رئیس محترم مجلس سوال کند، من یک سرباز حضرت آقا و فردی بدون وابستگی به هیچ جریانی هستم و آقای غضنفری را هم فردی دلسوز دیدم، اما روایت ایشان صحیح نیست».

این نماینده منتخب مجلس دوازدهم در پایان تصریح کرد: «در آن جلسه آن مسئول مربوطه از آقای غضنفری مدارکش را گرفت و کار‌های کارت تردد ایشان به مجلس را برایش انجام داد و خیلی هم احترامش کرد و حرف‌های وعده مالی و کمیسیون غیرواقعی هست، در آستانه آغاز کار مجلس دوازدهم بدون حاشیه‌ها باید دنبال خدمت بی منت به مردم و فداکاری برای انقلاب و مردم باشیم».

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم