Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی آلومینیوم اراک در آستانه بازی این تیم در مرحله یک چهارم جام حذفی مقابل پرسپولیس با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

در سومین تقابل دو تیم و اینبار در جام حذفی، پرسپوليس و آلومینیوم اراک در استادیوم آزادی برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

به گزارش طرفداری، وحید فاضلی، مربی آلومینیوم اراک در ابتدای صحبت‌های خود گفت:

یک طرف سکه باشگاه‌ها هستند و باشگاه‌ها باید کمک کنند فضای فوتبال به سمت آرامش برود و کمک کنیم فدراسیون کارش را بهتر جلو ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه‌های ما دنبال این فلسفه باشند که فوتبال یک بازی است و نباید دنبال خشونت باشیم.

او در مورد بازی عنوان کرد:

پرسپولیس نیازی به تعریف ما ندارد و تیم باشخصیت و فنی است. الگوی فنی خودشان را دارند و فلسفه دارند و کادرفنی خوبی دارند و بازیکنان شاخصی هم دارند. آنها به خوبی از اشتباهات حریف بهره می‌برند و استارت بردشان با استفاده از اشتباه حریف بوده. ما هم آماده این بازی هستیم و امیدواریم با توپ و بدون توپ عملکرد خوبی داشته باشیم. به هر حال قهرمانی جام حذفی برای هر تیمی جذابیت دارد و بازیکنان می‌دانند با سه بازی می‌توانند قهرمان شوند.

وی با اشاره به هواداران اظهار داشت:

حضور هواداران را به فال نیک می‌گیریم و با بازیکنان باتجربه می‌توانیم این شرایط را کنترل کنیم. امیدواریم یک بازی پایاپای در رقابتی جوانمردانه و فنی باشد و بتوانیم برد را کسب کنیم. امیدواری آخرم این است که فردا داور بازی، بهترین فرد میدان باشد.

مربی آلومینیوم در مورد برخورد صمیمانه با گل‌محمدی گفت:

اتفاقی نیفتاد و یک خوش و بش ساده بود. در مورد شرایط روز فوتبال صحبت کردیم. آقا یحیی بزرگ فوتبال ما هستند و به خاطر احترام به ایشان رفتم عرض ادب کنم. این اتفاق عادی است و باید مناسبات بزرگی و کوچکی رعایت شود. بازهم اگر شرایطی پیش بیاید، من به خدمت بزرگان فوتبالمان خواهم رفت.

فاضلی درباره احتمال لغو بازی عنوان کرد:

ما آمادگی کامل برای این بازی داریم و بازیکنان هم همینطور. اما سلامتی همه ما، مهم است و امیدواریم بهترین تصمیم گرفته شود.

او راجع به احتمال قهرمانی آلومینیوم اظهار داشت:

ما به لحاظ مهره بازیکنان خوبی داریم و می‌دانند قهرمانی جام حذفی برایشان اتفاق خوبی است. بازیکنان ما تجربه قهرمانی دارند و زیاده‌خواه هستند و دوست دارند این عنوان را کسب کنند. ما کمکشان می‌کنیم و پا به پای آنها تلاش خواهیم کرد. قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست و امیدوارم در فضای جوانمردانه به نتیجه برسیم.

وی در پایان صحبتهایش گفت:

کادرفنی ما آقای رحمتی و نوازی و خود ما سالها در فوتبال بودیم و شناخت خوبی داریم. امیدوارم آقای اسکوچیچ بیایند بازی را تماشا کنند و نگاه مهربانانه به ما داشته باشند. حداقل در دو پست امکان دعوت از بازیکنان ما وجود دارد و امیدوارم آقای اسکوچیچ این را در نظر بگیرند.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر سپاهان رکورددار بیشترین برد بین نمایندگان ایران در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شد سرمربی سابق تیم ملی والیبال لهستان: ویلموتس در بلژیک هم منفور است! مورینیو: همچنان معتقدم رم شانس بیشتری برای صعود دارد سوپر گل دیمیتری پایه به پائوک سالونیکی در لیگ کنفرانس اروپا (مارسی 2-0 پائوک سالونیکی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمدحسین اسلامی پس از اتمام تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و شرایط خوبی داشته‌ایم. بازی مقابل نساجی برای تیم ما و همچنین تیم حریف حائزاهمیت است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی در نهایت کسب کنیم.

وی افزود: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند. دیدار با تراکتور در جام‌حذفی هم برای ما با بدشانسی به پایان رسید و درحالی که خوب بازی کردیم در ضربات پنالتی حذف شدیم.

وینگر جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خودم هم شرایط مناسبی را پشت‌سر می‌گذارم که نتیجه زحمات بچه‌های تیم است و امیدوارم در ادامه فصل روندی که دارم ادامه پیدا کند.

کد خبر 749460

دیگر خبرها

  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند