Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد اظهار کرد: ماه رمضان ماه برکت و تقوا است و از خداوند می‌خواهیم نور این ماه را بر دل‌های ما جاری کند تا بتوانیم از برکات این ماه استفاده کنیم.

وی با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه اظهار کرد: از نظر پیامبر حضرت خدیجه در کنار حضرت فاطمه (س)، حضرت مریم (س) و آسیه همسر فرعون جزو چهار زن با فضیلت و اهل بهشت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین با اشاره به فرارسیدن روز ملی انرژی هسته‌ای اضافه کرد: در ۸ سال گذشته جفاهای زیادی به دستاوردها و علم هسته‌ای در کشورمان شد که برخی از آنها از سوی خودی‌ها بود.

وی تاکید کرد: رویکرد امروز کشور در حوزه هسته‌ای مبتنی بر احیای این میراث ارزشمند است و امیدواریم در این دوره شاهد رشد کشور در زمینه دانش صلح آمیز هسته‌ای باشیم.

آیت الله عابدینی با اشاره به اینکه در سالروز سقوط صدام قرار داریم، عنوان کرد: نتیجه ظلم و زندگی صدام گونه چیزی جز سرنگونی نیست.

وی تاکید کرد: نتیجه تعدی به بیت المال و دور شدن از عدالت جز رسوایی نیست و در نهایت همه باید به فکر آخرت و فشار قبر باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی اضافه کرد: دشمن با ترور و شهادت بزرگ مردانی همچون صیاد و شهید سلیمانی آسوده نخواهد ماند چون کشور مملو از دلاورمردانی است که این شهدا و مکتب آنها پرورش داده است.

وی با اشاره به شهادت دو تن از روحانیون اهل سنت و همچنین دو تن از روحانیون در حرم امام رضا (ع)، این حرکت مذبوحانه را جنابت خوانده و گفت: مرکز هر دوی این جنایت‌ها یک مرکز و همان تفکر شیطانی است که به دنبال اختلاف شیعه و سنی است.

آیت الله عابدینی تاکید کرد: امروز اختلاف‌ها کنار رفته و مقاومت اسلامی روز به روز قوی‌تر شده و همین امر باعث شده تا دشمن عصبانی به دنبال اختلاف بین مسلمانان باشد.

وی با اشاره به عملیات شب گذشته در اسرائیل تاکید کرد: صهیونیست‌ها بدانند که روزگارشان هر روز بدتر از این خواهد شد و نیروهای مقاومت هر روز با قدرت و نفوذ بیشتری وظایف ایمانی خود را به انجام خواهند رساند.

امام جمعه قزوین در پایان با تسلیت سالگرد درگذشت مرحوم باریک بین یادآور شد: این عالم مجاهد زحمات زیادی را قبل از انقلاب در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی و بعد از انقلاب در مقابله با فتنه‌هایی که برای انقلاب پیش می‌آمد کشیدند و همه ما مدیون ایشان هستیم.

کد خبر 5462100

منبع: مهر

کلیدواژه: نماز جمعه قزوین امام جمعه قزوین آیت الله عابدینی بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه خراسان رضوی مشهد آمار کرونا ماه مبارك رمضان سفر استانی گرگان سانحه تصادف هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق، آغاز تحول در منطقه

آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در مراسم سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) در سپاه صاحب الامر استان قزوین با تسلیت سالروز شهادت آن امام همام گفت: عصر جدیدی در منطقه آغاز شده که بازیگران اصلی آن پیروان پیامبراعظم صلوات الله علیه و امامان معصوم هستند. 

 آیت الله خاتمی افزود: در همین راستا عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح کشور علیه رژیم غاصب اسرائیل آغاز تحول در منطقه و معادلات سیاسی ونظامی است.

وی همچنین در مراسم دیگری در مسجد شیخ الاسلام قزوین با تبیین شخصیت، فضایل و مناقب امام ششم شیعیان جهان گفت: بیش از چهار هزار نفر در مکتب امام صادق (ع) درس خواندند به طوریکه آن حضرت نقش مهم و تعیین کننده در تربیت شاگردان فرزانه و برجسته و همچنین تبیین معارف اسلام و گسترش علوم ایفا کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • هشدار شدید اللحن حماس به تل آویو درباره حمله به رفح
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • یک میلیون رزمنده آماده جنگ خواهند شد/ عملیات در دریای مدیترانه
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • علم‌الهدی : اگر امام صادق(ع) در امور سیاسی مداخله نمی‌کرد، به او ظلم نمی‌شد/ امامت سیاسی دشمن دارد
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه