Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل سربازان شهید «علی پورمند» و «هادی اتفاق خواه» با خانواده این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر واحدی در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی و صبر برای خانواده شهدا از آنان به عنوان اسوه‌های صبر و استواری یاد کرد و اظهار داشت: همه ما مدیون از جان گذشتگی این شهدای والامقام هستیم که با اهدای جان خود باعث اعتلای ایران اسلامی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، سرباز شهید علی پورمند در مرداد ماه ۱۳۶۱ از پایگاه چهارم شکاری دزفول به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام و در همان سال در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل و پیکر پاکش جاوید الاثر شد.

سرباز شهید هادی اتفاق خواه در سال ۱۳۶۹ در حال اعزام به رزمایش امام سجاد (ع) در حین انجام وظیفه و سانحه خودرویی به درجه شهادت رسید.

کد خبر 5462090 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید مجلس شورای اسلامی صحن مجلس حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی هیئت دولت مجلس ماه مبارك رمضان ایران مذاکرات وین ماه رمضان 1401 محمد باقر قالیباف مقام معظم رهبری علی بهادری جهرمی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت!

امروز ۸ اردیبهشت ماه سالروز شهادت رکورددار بیشترین ساعت پرواز جنگی با بالگرد در جهان، شهید علی‌اکبر شیرودی از شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش ایسنا، به این مناسبت کانال تلگرامی «فرزند ایران» ویدیویی کوتاه در معرفی این شهید بزرگوار منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • ببینید/ خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت!
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر