Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر کرج در واکنش به انتشار تصویر نامه‌ای که از ارائه لایحه‌ای ۸۰۰ میلیون تومانی از سوی شهرداری کرج برای هزینه‌های سفر رئیس جمهور به استان البرز حکایت داشت، گفت: این لایحه در همان کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج رد شده بود و در صحن هیچ جلسه‌ای برای آن تشکیل نشده بود.

جواد چپردار روز جمعه ۱۹ فروردین در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری کرج براساس سنوات گذشته پیش بینی منابع مالی سفر را در لایحه‌ای به شورای شهر تقدیم کرده بود و چون این لایحه غیرفوریتی بود به دبیر شورا ارائه و بعد در کمیسیون برنامه و بودجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لایحه چون مستندات لازم را نداشت در کمیسیون به رأی گذاشته شد و به جهت عدم کفایت مستندات عودت داده شد؛ بنابراین شورای شهر کرج هیچ جلسه علنی در صحن برای تصویب این لایحه نداشته و به جهت عدم کفایت مستندات در همان کمیسیون برنامه و بودجه عودت داده شده بود.

شامگاه پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه رئیس جمهور هم در شورای اداری استان البرز در واکنش به این نامه اعلام کرد: در آغاز سفر ما برگه‌ای از خرج سفر پخش شده، ما که با مترو آمده‌ایم کرج، افطار هم که مهمان خوابگاه دانشجویی دانشگاه خوارزمی بودیم و سر سفره دانشجویان نشسته بودیم، این هزینه کجا می‌رود، نشود که به نام ما و به کام دیگران شود.

منبع: ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: هزینه سفر رئیسی رئیس شورای شهر کرج شورای شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد

رئیس‌جمهور دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (5) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس‌جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست‌جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳