Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید کاظم موسوی در حساب کاربری خود در اینستاگرام درخصوص آخرین وضعیت منطقه آزاد در استان اردبیل و مباحث مطرح شده در این خصوص طی روزهای اخیر گفت: به هیچ وجه اجرای ناقص منطقه آزاد استان را نمی‌پذیریم و تلاش می‌کنیم هم پارس آباد و هم نمین شامل منطقه آزاد باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری‌های ما درباره منطقه آزاد استان به صورت مکرر و مداوم ادامه دارد ، گفت: موضوعی که در حال حاضر در فضای مجازی منتشر شده، یکی از دو پیشنهادی است که توسط دبیرخانه مناطق آزاد ارائه شده و پیشنهاد اول این دبیرخانه تعیین چهار نقطه از استان با همان ترکیب قبلی شامل نمین و پارس آباد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: ایجاد این منطقه در استان قطعی است اما اختلاف نظرهای فنی در خصوص حدود آن وجود دارد.

وی تاکید کرد مردم خاطر جمع باشند که خادمانشان در مجلس بر مصوبه قبلی مجلس تاکید داشته و معتقدند که بایستی تمام مناطق مرزی استان از این امتیاز برخوردار باشند و به عنوان یک خانواده بزرگ نباید اختلاف و ناراحتی بین اهالی استان به وجود بیاید و با فراهم آوردن ملزومات لازم طبق مصوبه مجلس، چهار نقطه از استان شال منطقه آزاد استان شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اجرای ناقص منطقه آزاد استان را نمی‌پذیریم و تلاش می کنیم هم پارس آباد و هم نمین شامل منطقه آزاد استان باشد چرا که بعدا در الحاق این دو شهرستان با چالش‌های جدیدی مواجه خواهیم شد.

وی افزود: طی آخرین تماسی که دیروز  دکتر سعید محمد( رئیس مناطق آزاد کشور) با من داشتند ضمن تاکید بر قطعی نبودن نقاط منطقه آزاد اردبیل بر اولویت داشتن تعیین چهار نقطه نمین تا پارس آباد از سوی شورای مناطق آزاد تجاری تاکید کرد.

 حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: برای اجرایی شدن مصوبه مجلس تعیین چهار نقطه قبلی در این خصوص تاکید داریم و امیدواریم مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در نهایت به این نتیجه برسد و در صورت عدم حصول نتیجه در روند فعلی فرایند آن به صورت فراقوه ای خواهد بود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی نمین سعید محمد سرعین کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اردبیل اینستاگرام سید کاظم موسوی مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نمین سعید محمد مجلس شورای اسلامی نمین سعید محمد سرعین کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اردبیل اینستاگرام سید کاظم موسوی مجمع تشخیص مصلحت نظام مجلس شورای اسلامی منطقه آزاد استان چهار نقطه پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین ، امیرعلی داوود مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: واردات قطعی این خودروهای هیبریدی از چهار برند مطرح (تویوتا، نیسان، لکسوس و سوزوکی) و واردات قطعی خودروهای سواری و تجاری از محصولات هشت برند دیگر توسط یکی از شرکت‌های معتبر واردات و صادرات ذیل رویه گمرکی بر اساس مصوبه هیأت وزیران برای واردات قطعی خودرو در ۲۳ دی ۱۴۰۲ به مناطق آزاد کشور انجام شده است.

آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط

وی ادامه داد: پس از ورود این خودروهای وارداتی به منطقه آزاد قشم توسط شرکت طلوع طلایی کیش، مراحل ترخیص گمرکی و شماره گذاری آنها آغاز شده و پس از آن برای استفاده شخصی ساکنان جزیره قشم، جزیره کیش و شبکه حمل و نقل عمومی این جزایر به فروش می‌رسند.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: طبق تفاهم نامه‌ای که اسفندماه سال گذشته میان مناطق آزاد قشم و کیش و این شرکت به امضا رسیده، بخشی از این خودروها پس از ورود به منطقه آزاد قشم، در منطقه آزاد کیش توسط این شرکت عرضه خواهند شد. همچنین مذاکراتی با سایر مناطق آزاد کشور نیز برای عرضه این خودروها با رویه ترانزیت خارجی بین مناطق در حال انجام است.

داوود با بیان اینکه مراحل ثبت سفارش برای واردات قطعی این خودروها در سامانه جامع پنجره واحد تجارت فرامرزی کشور (ای.پی.ال) انجام شده است، افزود: تمامی مجوزهای لازم از سازمان ملی استاندارد و سازمان حفاظت از محیط زیست کشور نیز اخذ شده و خودروهای یادشده دارای استانداردهای بین المللی (جی. سی. سی) و (سی. سی. سی) هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی خودروهای وارداتی به صورت صفر کیلومتر و مدل ۲۰۲۴ هستند که واردات برخی از مدل‌ها مانند تویوتا کرولا و کرولا کراس، انواع ون مرسدس بنز، تویوتا سی اچ آر، تویوتا کمری، تویوتا لوین، تویوتا سیه‌نا، لکسوس یو. ایکس و ۱۸ مدل ون برای سیستم حمل و نقل عمومی برای نخستین بار صورت می‌گیرد.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته محموله‌های بعدی خودروهای واردات قطعی به فوریت و در روزهای آینده، وارد جزیره قشم خواهند شد.

کد خبر 849507 منبع: مهر برچسب‌ها واردات خودرو خبر مهم خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • گذشتگان چوب حراج به حقابه مغان زده‌اند
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به منطقه آزاد قشم رسید
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید