Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه نمازجمعه در مسجد جامع اردستان با بیان اینکه عامل جنایت در حرم امام رضا(ع) که فردی ازبک‌تبار و اهل افغانستان است، افزود: این فرد که با پیروی از استکبار جهانی، سلفی‌ها و تکفیری ها به سه روحانی در صحن پیامبر اعظم حمله کرد و آن جنایت سهمگین را به وجود آورد، یکی از مبلغان سلفی‌ها و تکفیری‌ها بوده که شیعیان را فضیح و خونشان را حلال می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این عمل نمی‌تواند به طور صرف زاییده مغز معیوب یک فرد باشد، بلکه دست‌های پشت پرده آن سلفی‌ها، تکفیری‌ها و افرادی هستند که می‌خواهند سنی‌هراسی، افغانی‌هراسی و روزی روس‌هراسی را در ایران به راه بیاندازند، در حالی که شمار زیادی از افغانستانی‌های مقیم ایران با تشکیل تیپ فاطمیون در دفاع از حرم شرکت و در جنگ تحمیلی نیز سه هزار شهید تقدیم اسلام کردند.

خطیب جمعه اردستان اظهار داشت: دشمنان با این عمل جنایتکارانه می‌خواهند اعلام کنند روحانیون در بین مردم ایران منفور شده‌اند که تشییع پیکر شهید اصلانی خلاف آن را ثابت کرد و مردم قدردان خدمتگزاران صادق خود هستند و اقشار مختلف با حضور در این آیین و سخنان خود عشق و علاقه خود را به روحانیت خدمتگزار اعلام کردند.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به سخنان حضرت علی (ع) اظهار داشت: جدال حق و باطل همیشگی است و شیعه همواره مظلوم و در اقلیت بوده، اما نباید تحت تاثیر تبلیغات منفی معاندان و مخالفان قرار گرفت، در زمین دشمن بازی کرد و تحلیل‌های بی‌پایه را پذیرفت.

وی گفت: ما این جنایت وحشیانه که دومین شکستن حرمت حریم امام رضا(ع) است را محکوم کرده، یاد و خاطر شهید آیت اله صدر و خواهرش بنت الهدا را که به دست صدام جنایت کار به شهادت رسیدند گرامی داشته، ایام شهادت سید مرتضی آوینی، سپهبد علی صیاد شیرازی که‌ در فروردین ماه به شهادت رسیدند را نیز گرامی می‌داریم د راه این شهیدان را ادامه خواهد داشت.

امام جمعه اردستان در بخش دیگری از سخنان خود به ۲۰ فروردین اشاره کرد و افزود: سال ۱۳۵۹ در چنین روزی آمریکا رابطه خود را با ایران قطع کرد که حضرت امام(ره) فرمودند ما رابطه گرگ و میش را نمی‌خواهیم و تا زمانی که مسوولان آمریکا آدم نشوند ما با آنان ارتباط نخواهیم داشت.

حجت‌الاسلام دهشیری سپس به تیراندازی شب گذشته در تل آویو اشاره و اظهار امیدواری کرد: روزی برسد که نیروهای مقاومت در تمامی کشورها پیروز شوند و در آینده نه چندان دور مسلمان کشورهای اسلامی نماز جمعه را در قدس شریف اقامه کنند.

وی از مسوولان اردستان خواست طوری عمل کنند که‌ آرامش و راحتی برای مردم در شهرستان فراهم شود، مشکلات موجود رفع و گرانی‌ها تحت کنترل درآید.

امام جمعه اردستان در خصوص ماه رمضان گفت: روزه گرفتن یک تکلیف الهی است که خداوند بر انسان ها واجب کرده، روزه‌داری برجسته‌ترین تقوی الهی است، از طرفی حرمت ماه رمضان را باید حفظ کرد و به حرمت شکنان تذکر داد و در این میان عرضه کنندگان اغذیه مراعات این موضوع را بکنند.

حجت الاسلام دهشیری با تسلیت سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری(س) اظهار داشت: ایشان همه ثروت خود را در اختیار پیامبر (ص) گذاشت تا در راه اسلام خرج شوو و مورد علاقه و احترام ایشان و افتخار زنان عالم و مادر حضرت زهرا (س) است.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها گروه های تکفیری حرم امام رضا اردستان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه های تکفیری حرم امام رضا اردستان گروه های تکفیری حرم امام رضا اردستان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه جمعه اردستان حجت الاسلام تکفیری ها امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • رویش دشت شقایق در اردستان
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند