Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی شهردار شیروان از راه اندازی پایگاه پاسخگویی به سؤالات شرعی در ماه مبارک رمضان در این شهر خبر داد.

عین الله احمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طبق سنوات گذشته در ایام ماه مبارک رمضان با هدف پاسخ به سؤالات شرعی همشهریان، پایگاه پاسخ به مسائل شرعی، معارف اسلامی، شبهات دینی و فرهنگی در میدان انقلاب اسلامی دایر و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار شیروان بیان کرد: در این ایام، تعدادی از روحانیون، مبلغین و کارشناسان مذهبی به پرسش‌ها و سؤالات شهروندان پاسخ خواهند داد.

وی دیگر برنامه‌های فرهنگی شهرداری شیروان را فضاسازی و تبلیغات محیطی سطح شهر برای ایام ماه مبارک رمضان، شب‌های قدر، برگزاری نماز عید فطر و مناسبت‌های ویژه عنوان کرد.

وی همچنین تحقق وعده‌ها و تقویت اعتماد اجتماعی مردم را بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری، حفظ و افزایش باور و اعتماد عمومی شهروندان به ساختار اجرایی شهرداری است.

شهردار شیروان با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات شهرداری‌ها، بطور مستقیم با مردم در ارتباط است، بیان کرد: شهرداری‌ها یکی از مهم‌ترین نهادهای خدمت رسان به مردم هستند و در تمام شهرهای کشور ارتباط گسترده‌ای بین شهروندان و شهرداری‌ها وجود دارد و بر همین اساس یکی از مهم نهادها در جلب رضایت و اعتماد شهروندان محسوب می‌شوند.

احمدی با اشاره به جایگاه شهرداری‌ها در بهبود کیفیت زندگی شهروندان اذعان کرد: با توجه به اهمیت رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری‌ها و تاکیدات رهبری در خصوص خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع، مجموعه مدیریت شهری شیروان نگاه ویژه‌ای به تحقق این موضوع دارد.

وی اعتماد شهروندان را بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و اذعان کرد: ما بر این باور هستیم که تقویت اعتماد و رضایتمندی شهروندان به مدیریت شهری منجر به افزایش تعامل و همکاری آنان در زمینه‌های مختلف از جمله پرداخت عوارض شهری خواهد شد و این مهم شهرداری را در پیشبرد اهداف خود یاری کرده و بهبود و توسعه خدمات شهر را تسهیل می‌کند.

وی افزود: هوشمند سازی و ایجاد شهرداری الکترونیک، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با شهروندان، استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحب نظران، اطلاع رسانی مناسب به مراجعان در زمینه ارائه خدمات، بازنگری، اصلاح و تسهیل ارائه خدمت به مردم، تدوین منشور اخلاقی سازمان، نظر سنجی از مراجعان در خصوص نقاط ضعف و قوت ارائه خدمات و ایجاد ساز و کارهای لازم برای تشویق کارکنان از جمله اقدامات مهمی است که در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

خبرنگار: غلامرضا مینا

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی ورزشی احکام شرعی ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان مدیریت شهری شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت

احمد احمدی صدر گفت: بهشت زهرا (س) یک نقطه اشتراک بین همه شهروندان تهرانی است و به هر حال هم احترام اهل قبور و هم احترام خانواده‌های داغ دیده باید حفظ شود و به همین دلیل این مکان باید منظره زیبایی داشته باشد و از آن صیانت گردد.

وی افزود: در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از نقاطی که در دو سال گذشته بسیار برای ما اهمیت داشت بهشت زهرا (س) بود. خوشبختانه با همکاری صددرصد و همه جانبه از سوی مدیریت بهشت زهرا (س) پایگاه‌هایی را در این مکان ایجاد کردیم که در دوره‌های قبلی مدیریت شهری شاهد این اتفاق مهم نبودیم. همچنین قصد داریم تعداد مددسرا‌های نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به تمامی آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در سراسر بهشت زهرا (س) به خدمات نیاز دارند خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی افزود: باید در این زمینه بین مردم هم فرهنگسازی شود. مردم باید بدانند برخی‌ها سودجو هستند و اجازه بدهند سبد سودجویان را از نیازمندان جدا کنیم و کسانی که ممکن است معتاد متجاهر باشند و خسارت ایجاد کنند وضعیت آنها را در طرح ساماندهی آنها را مشخص کنیم.

احمدی صدر با بیان اینکه بهشت زهرا (س) باید شبیه اسم خودش یک بهشت آرامش باشد تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا (س) برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر سازمان نسبت به ساماندهی این افراد اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی از زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب به منظور ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت و کاهش این آسیب‌ها رشد ۸۰۰ درصدی داشته است و ان‌شاءالله قصد داریم تا پایان این دوره از مدیریت شهری زیرساخت هایی، چون مددسراها، مراکز یاورشهر، مراکز پویاشهر، همراه سرا‌ها و... را چندین برابر افزایش دهیم.

منبع: شهر

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند